#1
Beste mede df leden,
Ik heb een vraag over lege capsules. Omdat ik 3-MMC en nog wel wat andere stofjes soms echt niet weg krijg vanwege de vieze smaak heb ik dus verschillende maten capsules gehaald. (Maat 0, 1 & 2). Nu vraag ik mij af of er bijzonderheden zijn als ik de desbetreffende drugs netjes af weeg op een miligrammen weegschaal en daarna de inhoud in een lege capsule stop.
Wordt de drugs hierdoor beter of juist slechter opgenomen door je lichaam?
Duurt het langer voordat de effecten opkomen als ik het vergelijk met directe orale opname of door het desbetreffende middel op te lossen in mijn drinken?
Hoe snel lost zo een gelatine capsule gemiddeld op in de maag?
Alvast bedankt mensen! 😘
Ik heb een vraag over lege capsules. Omdat ik 3-MMC en nog wel wat andere stofjes soms echt niet weg krijg vanwege de vieze smaak heb ik dus verschillende maten capsules gehaald. (Maat 0, 1 & 2). Nu vraag ik mij af of er bijzonderheden zijn als ik de desbetreffende drugs netjes af weeg op een miligrammen weegschaal en daarna de inhoud in een lege capsule stop.
Wordt de drugs hierdoor beter of juist slechter opgenomen door je lichaam?
Duurt het langer voordat de effecten opkomen als ik het vergelijk met directe orale opname of door het desbetreffende middel op te lossen in mijn drinken?
Hoe snel lost zo een gelatine capsule gemiddeld op in de maag?
Alvast bedankt mensen! 😘