Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer coke

1ste keer coke

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZuipertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren nacht was ik flink lam en wat ballonnen gebruikt.
Ik kwam op een afterparty terecht waar me coke was aangeboden.
Normaal ben ik niet van de hard drugs
Ik was flink lam en toch nieuwsgierig
heb wat lijntjes genomen
erg speciaal vondt ik het niet
niet echt mijn type drug
niet voor herhaling vatbaar
Ik heb er spijt van dat ik coke heb gedaan
helaas kan ik niet meer terug
Ik vroeg me af wat de schade is na 1 keer coke en of het verslavend is na 1 keer
heb ook beetje last van me neus en me neus is beetje verot van de binnenkant
en voel me beetje down vandaag
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou me niet druk maken om schade als het bij eenmalig een paar lijntjes is gebleven.

Je geeft zelf ook aan dat je het niet speciaal vond, dus verslaving zou ik me ook niet druk om maken.

Last van je neus is niet zo raar, die van mij is ook een slagveld na een nachtje snuffelen. Dat trekt vanzelf weer weg, net als het downerige gevoel.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flink lam en ballonnen gebruikt en je afvragen of een paar lijntjes schadelijk zijn πŸ€”
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond goed slapen en dat down gevoel is morgen weer weg. Schade ofzo ga je aan eenmalig gebruik niet overhouden. Als je het niet interessant vond zal verslaving uitblijven.
Z
ZuipertLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Flink lam en ballonnen gebruikt en je afvragen of een paar lijntjes schadelijk zijn πŸ€”
Klik om te vergroten...
Alcohol en lachgas zijn ook niet goed voor je vooral lachgas kan schadelijk zijn ja
maar coke zit echt op een ander niveau wat ik heb gehoord vooral omdat het harddrugs is
Z
ZuipertLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Vanavond goed slapen en dat down gevoel is morgen weer weg. Schade ofzo ga je aan eenmalig gebruik niet overhouden. Als je het niet interessant vond zal verslaving uitblijven.
Klik om te vergroten...
Is goed bedankt
ga zometeen me nest in en dan is het morgen dus weg?
en schade van 1 keer ga ik er dus niet van overhouden?
Z
ZuipertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blaatschaap zei:
Ik zou me niet druk maken om schade als het bij eenmalig een paar lijntjes is gebleven.

Je geeft zelf ook aan dat je het niet speciaal vond, dus verslaving zou ik me ook niet druk om maken.

Last van je neus is niet zo raar, die van mij is ook een slagveld na een nachtje snuffelen. Dat trekt vanzelf weer weg, net als het downerige gevoel.
Klik om te vergroten...
Oke begrepen begrepen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou meteen een afkickkliniek bellen anders valt je neus eraf en daarna ga je dood.

Just kidding. Van 1 keer coke ga je echt niks merken. Lachgas is wat dat betreft echt veel gevaarlijker. Dan kun je veel sneller door het zuurstoftekort een dwarslaesie oplopen etc.
Niet teveel in je neus peuteren, nachtje goed slapen en dan is er verder niks aan de hand πŸ‘
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zuipert zei:
Alcohol en lachgas zijn ook niet goed voor je vooral lachgas kan schadelijk zijn ja
maar coke zit echt op een ander niveau wat ik heb gehoord vooral omdat het harddrugs is
Klik om te vergroten...
Omdat het het woordje 'harddrugs' heeft, wil niet zeggen dat het schadelijker is..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Ik zou meteen een afkickkliniek bellen anders valt je neus eraf en daarna ga je dood.

Just kidding. Van 1 keer coke ga je echt niks merken. Lachgas is wat dat betreft echt veel gevaarlijker. Dan kun je veel sneller door het zuurstoftekort een dwarslaesie oplopen etc.
Niet teveel in je neus peuteren, nachtje goed slapen en dan is er verder niks aan de hand πŸ‘
Klik om te vergroten...

De schadelijkheid van lachgas valt erg mee als het een paar ballonnetjes per maand zijn, niet 50 of zelfs meer dan 100 op een avond zoals sommigen wel doen. 🀑 Echter, de combinatie lachgas en alcohol is wel tricky want het effect van alcohol wordt versterkt.

Ik vind het zelf ook wel ironisch dat iemand die zichzelf de nick β€˜Zuipert’ geeft zich druk maakt over een paar lijntjes coke. 😁
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zuipert zei:
Is goed bedankt
ga zometeen me nest in en dan is het morgen dus weg?
en schade van 1 keer ga ik er dus niet van overhouden?
Klik om te vergroten...

Zeker weten. Goed avondmaal, stevig slaapje en morgen ben je weer in orde. Coke bezorgt je minimaal katergevoel.
En schade moet je geen zorgen om maken. Je lam zuipen is volgens mij schadelijker voor je lever dan enkele lijntjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."