Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren nacht was ik flink lam en wat ballonnen gebruikt. Ik kwam op een afterparty terecht waar me coke was aangeboden. Normaal ben ik niet van de hard drugs Ik was flink lam en toch nieuwsgierig heb wat lijntjes genomen erg speciaal vondt ik het niet niet echt mijn type drug niet voor herhaling vatbaar Ik heb er spijt van dat ik coke heb gedaan helaas kan ik niet meer terug Ik vroeg me af wat de schade is na 1 keer coke en of het verslavend is na 1 keer heb ook beetje last van me neus en me neus is beetje verot van de binnenkant en voel me beetje down vandaag"
"whitesugar zei: Flink lam en ballonnen gebruikt en je afvragen of een paar lijntjes schadelijk zijn 🤔 Klik om te vergroten... Alcohol en lachgas zijn ook niet goed voor je vooral lachgas kan schadelijk zijn ja maar coke zit echt op een ander niveau wat ik heb gehoord vooral omdat het harddrugs is"
"PsyTekz zei: Vanavond goed slapen en dat down gevoel is morgen weer weg. Schade ofzo ga je aan eenmalig gebruik niet overhouden. Als je het niet interessant vond zal verslaving uitblijven. Klik om te vergroten... Is goed bedankt ga zometeen me nest in en dan is het morgen dus weg? en schade van 1 keer ga ik er dus niet van overhouden?"
"Blaatschaap zei: Ik zou me niet druk maken om schade als het bij eenmalig een paar lijntjes is gebleven. Je geeft zelf ook aan dat je het niet speciaal vond, dus verslaving zou ik me ook niet druk om maken. Last van je neus is niet zo raar, die van mij is ook een slagveld na een nachtje snuffelen. Dat trekt vanzelf weer weg, net als het downerige gevoel. Klik om te vergroten... Oke begrepen begrepen"