Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb in combi met Flualprozalam

Ghb in combi met Flualprozalam

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,mijn beste maat en ik hadden zondag een ghb avondje maar hij vond een zakje na 3 ghtjes verder en hij dacht dat het pep was.
Ik zei nog volgens mij is dat het een slaap middel wat ik zelf niet gebruik maar denk dat dat dealer dat hier een keer had laten liggen.
Ik zei overleggen het even met hem maar ik stond in de keuken had hij er al een nakkie van genomen weet niet hoe groot maar na 5 min viel hij op de grond.
Ambulance gebeld en op de IC beland en ligt daar nu nog..iemand ervaring met deze combi en wat ik verwachten nog ?
Whatsapp afbeelding van zijn zus toegevoegd van vanochtend.

Groetjes
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beter app bericht verwijderen of aanpassen. Er staat een volledige naam in.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lindy lin zei:
Hoi,mijn beste maat en ik hadden zondag een ghb avondje maar hij vond een zakje na 3 ghtjes verder en hij dacht dat het pep was.
Ik zei nog volgens mij is dat het een slaap middel wat ik zelf niet gebruik maar denk dat dat dealer dat hier een keer had laten liggen.
Ik zei overleggen het even met hem maar ik stond in de keuken had hij er al een nakkie van genomen weet niet hoe groot maar na 5 min viel hij op de grond.
Ambulance gebeld en op de IC beland en ligt daar nu nog..iemand ervaring met deze combi en wat ik verwachten nog ?
Whatsapp afbeelding van zijn zus toegevoegd van vanochtend.

Groetjes
Klik om te vergroten...
Verwijder die afbeelding even aub.. je ziet namen.

GHB combineren met een downer of zo'n slaapmiddel, kan erg gevaarlijk zijn zoals jullie helaas hebben ondervonden. Dit is echt een hele slechte combi en ik hoop dat hij dit nooit meer zomaar doet... de IC is niet niks...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klote zeg… Ik kan je geen antwoord geven maar wil je echt complimenteren met dat je de ambulance gelijk gebeld hebt! Helaas lezen we hier en hoor ik ook wel dat er in zo een situatie geen hulpdienst word gebeld uit angst/schaamte betrapt te worden op drugsgebruik.
Tijd terug hier nog iemand met zo een vraag die nadat een “vriend” een epileptische aanval had gehad en niet goed bij kwam geen hulp had gebeld. Omdat “ze” er anders achter kwamen dat ze drugs gebruikten.
Verder veel sterkte voor je maat!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
SneeuwStorm zei:
Beter app bericht verwijderen of aanpassen. Er staat een volledige naam in.
Klik om te vergroten...
Oja, bovenin. Idd @Lindy lin (die ik niet kan taggen?) Haal maar even snel weg de foto.

Edit, kan je dus wel taggen…. 😜
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij had zichzelf onder 'narcose' gebracht door die 2 dingen to combineren
Hopelijk doet diegene nooit meer zomaar iets nemen/combineren zonder te weten wat het is!
Hoe eerder ze hem hebben geholpen hoe minder kans diegene heeft op complicates maar je kunt wel problemen met je ademhaling, beroerte en hartaanval krijgen in zo'n situatie in het ergste geval😮
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Verwijder die afbeelding even aub.. je ziet namen.
Klik om te vergroten...
Done!
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor jullie reacties ben al die tijd vanaf eergister nacht bij hem gebleven tot een uurtje of 7 in de avond toen kwam zijn zus.
Zijn zus bracht mij naar huis maar mijn maat stapte uit en was zo warrig hij viel weer op de grond en zijn tegen zijn zus jij bent mijn zus niet want die is mijn hond aan het verzorgen thuis.
Toen dachten we we gaan terug naar het ziekenhuis dit is te risky voor ons vannacht.
Straks weer heen en afwachten wat de psychiater zegt.
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Klote zeg… Ik kan je geen antwoord geven maar wil je echt complimenteren met dat je de ambulance gelijk gebeld hebt! Helaas lezen we hier en hoor ik ook wel dat er in zo een situatie geen hulpdienst word gebeld uit angst/schaamte betrapt te worden op drugsgebruik.
Tijd terug hier nog iemand met zo een vraag die nadat een “vriend” een epileptische aanval had gehad en niet goed bij kwam geen hulp had gebeld. Omdat “ze” er anders achter kwamen dat ze drugs gebruikten.
Verder veel sterkte voor je maat!
Klik om te vergroten...
Dank je wel topper
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn zus is nu weer naar hem toe in het zkh..ik zal zo even laten weten hoe het nu met hem gaat !
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoop dat het een goede leer voor hem zal zijn.
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn zus net gesproken en hij is nog niet bij wel vanmiddag zijn infuus eruit proberen te trekken dat hij er naar huis wilde.
Maar hij is weer niet bij en slaapt weer heavy 😪
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat hij nog niet echt bij is zit me niet lekker.
Hoop dat alles goed komt.
😪
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat zegt de dokter? Over waarom hij nog niet bij is?

Blijkt maar weer hoe belangrijk het is om een zakje poeder altijd te labelen! Schrijf er met een marker meteen op wat erin zit. Of plak een sticker erop. Zelf ook een keer die fout gemaakt, maar minder ernstig. Een zakje mda aangezien voor mdma.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heftig dat die nog niet bij was, is die dat nu wel?
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#16
Idd echt stom dat ik het niet gemarkeerd had zeer belangrijk zo zie je maar weer !
Vanochtend was zijn moeder er hij was nog warrig hij had volgens mij niet eens door dat het zijn moeder was volgens zijn zus.
Ik ga er om 7 uur weer heen met zijn tante en zijn zus en dan horen we meer.
Ik laat het vanavond weten het is allemaal wat.

Groetjes
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Laten we hopen dat die geen blijvende schade heeft opgelopen door dit geintje
Sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."