Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe 3mmc gebruiken

hoe 3mmc gebruiken

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb vorige week voor het eerst 3-mmc gebruikt bij een sex vriend . Dit was in een spuitje van 1 ml tot streep 50 met 3-mmc ingespoten in de ader. Wow wat een gevoel. uurtje later nog eens het zelfde gekregen. super sex gehad.
Heb een gevuld spuitje mee gehad ,maar die was de volgende dag niet zo sterk ,maar nog wel het geile gevoel.
Heb dit spul nu zelf besteld en afgelopen zondag me zelf verwend maar nu met 3-mmc tot het streepje 40 ,,dus iets minder.maar wel het zelfde gevoel als de eerste keer.
Omdat ik graag met me zelf speel met toys was dit erg super voor meer dan een uur.
Maar omdat ik niet echt weet wat de goede doseringen zijn voor het inspuiten in de ader of anaal inspuiten ,kan iemand me helpen met goede info?
Heeft dit ook met leeftijd of gewicht te maken. Ik ben 56 . 105 kg .
P
Paranoize.Lid
Ik vind 3mmc spuiten wel echt next level junk, niet om je te oordelen je moet doen wat je zelf wilt
r
regular ChemsUserLid
Ik snap het ,, Had dit ook nog nooit gedaan ,daarom zoek ik meet info om het anaal in te nemen
i
inner_searchLid
newgemuser zei:
Ik snap het ,, Had dit ook nog nooit gedaan ,daarom zoek ik meet info om het anaal in te nemen
Klik om te vergroten...
@Snuffelaar weet hier zijn weg wel mee.
Beter pluggen dan i.v injecteren imo..

deze post gaat over pluggen , niet over i.v injecteren !

Bericht in onderwerp 'Hoe maak ik 3mmc (poeder) geschikt voor slammen en/of pluggen'
https://drugsforum.nl/threads/hoe-m...voor-slammen-en-of-pluggen.69633/post-1514058
S
SnuffelaarLid
Spuit zonder naald. Kan je bij een apotheek kopen voor een appel en een ei. Oplossen in iets minder dan 1ml water ookal heb je een groter Spuitje. Makkelijk om het in een dopje te doen. Klein beetje ruimte laten voor het poeder. Lauw water want koud is onaangenaam. Als het niet helemaal oplost het dopje wat in rondjes draaien. Ik weet niet wat een verstandige dosis is, zelf plug ik graag 250mg.

Steek het niet te diep, 2-3cm is genoeg, anders voelt het meer als snuif. Helpt ook wel om eerst ontlast te zijn en om tegen de endeldarm te mikken.
r
regular ChemsUserLid
Dat zal geen peobleem zijn, Snuffelaar ik speel zelf graag met toys en spoel me altijd goed. ga het zo proberen, dank je voor de tip
S
SnuffelaarLid
newgemuser zei:
Dat zal geen peobleem zijn, Snuffelaar ik speel zelf graag met toys en spoel me altijd goed. ga het zo proberen, dank je voor de tip
Klik om te vergroten...
Let us know
C
CuriousExplorerLid
Ik zou 3mmc links laten liggen tbh. Geeft teveel vasoconstrictie. En dat wil je als man op zo'n momenten niet.
A
AlteredState5862Lid
Oraal chill, begin niet met snuiven want de freqentie en hoeveelheden schieten omhoog
A
AlteredState5862Lid
Hoe diep moet je eigenlijk gaan als je capsule met 3mmc plugt?
A
AlteredState5862Lid
inner_search zei:
Tot je hele vinger in je anus zit.
Klik om te vergroten...
Gedaan, is wel nice😎
i
inner_searchLid
AlteredState5862 zei:
Hoe diep moet je eigenlijk gaan als je capsule met 3mmc plugt?
Klik om te vergroten...
Tot je hele vinger in je anus zit.
r
regular ChemsUserLid
Alle die wat geschreven hebben hartelijk dank. Ieder heeft zijn eigen mening van dit goedje. Maar daar leren we (hopelijk) van. Spuiten vind ik ook een risico hoewel er wel een geweldig gevoel van komt. Maar ik ga voorzichtig de rektale variant proberen. En idd alle opties hebben een risico. I am aware of this

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."