Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClozam vraag

Clozam vraag

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag , ik heb clozam voor geschreven gekregen van de dokter
Ik vroeg me af of dit een goede benzo is
Hoeveel is het max mg dat je kan nemen
En heeft het een effect zoals xanax
Mvg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het meer voor anxiety bedoeld is heeft het meer een kalmerende werking net als xanax en als het meer als slaappil bedoeld is heeft het meer een hypnotiserende werking
Als je aan die meds begint zou ik wel met jezelf duidelijke afspraken maken hoelang je het gaat slikken en de maximale hoeveelheden
Die pillen vreten je ziel op als je niet uitkijkt
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Die pillen vreten je ziel op als je niet uitkijkt
Klik om te vergroten...
Vooral dit onthouden.
En je aan de voorgeschreven dosis houden :).

benzos zijn niet zomaar leuke pilketjes , lees hier eerst maar dat over benzos over verslaafde of recreatief gebruikende leden :wink:.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt een ramp om er vanaf te komen imo. Zelfs jaren na afkick blijft het in je (mijn) hoofd naar voren komen. Na een upper gebruik ik nog wel eens een eti, puur om te kunnen slapen op dat moment, maar nooit nog een dag extra bijvoorbeeld, wetende wat er kan gebeuren en hoe lang de weg terug weer is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Spaceropdetop zei:
Vriendelijk bedankt het is voor anxiety
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genieten :wink: dus vroeg me gewoon af hoeveel mg is het max wat veilig is om te pakken
Klik om te vergroten...
Je kunt beter een paar biertjes drinken om te genieten hoor!
Wat veilig is, is de meest lage dosering gebruiken die effectief is en zorgen dat je tolerantie laag blijft zodat je dosering laag blijft en een bepaalde dosering als de max bepalen zodat je niet blijft ophogen voor effect sws niet zelfstandig zonder arts verhogen
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er 10 gepakt van 10 mg voel er niks van is niet hetzelfe als alprozalam enigste wat ik merk is dat ik schijt heb aan alles mvg ben trouwens ook totaal niet van plan om dit elke dag te gaan gebruiken het is echt voor een keertje om de 2 3 maanden om gewoon lekker eventjes me rust te vinden
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja vind je het niet een beetje raar om er 10 te pakken dat is best wel extreem niet waar komt alweer heel raar over
Waarom vraag je dan niet of je wat anders voorgeschreven kunt krijgen
Ik vind clonazepam, alprazolam, diazepam de fijnste benzo's maar nogmaals om af en toe te ontspannen kun je beter gewoon een paar biertjes drinken
Het is sws niet verstandig om helemaal uit je dak te gaan van pammetjes want dan krijg je een blackout en ga je dingen doen waar je spijt van krijgt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spaceropdetop zei:
Heb er 10 gepakt van 10 mg voel er niks van is niet hetzelfe als alprozalam enigste wat ik merk is dat ik schijt heb aan alles mvg ben trouwens ook totaal niet van plan om dit elke dag te gaan gebruiken het is echt voor een keertje om de 2 3 maanden om gewoon lekker eventjes me rust te vinden
Klik om te vergroten...
Ah, weer zo iemand die met een smoes “medicatie” weet af te troggelen bij een arts om lekker hgh te worden. Op deze manier gaat je “medicatie” nooit juist werken.
Plus dat op den duur je angsten etc veel erger worden en je een vreselijk verslaving er bij hebt.

Foei….
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Bel de politie!!!

Ghehe 😅😂


Maar je hebt wel gelijk hoor, beetje tien pillen weg tikken dat is echt geen porem. En wie krijgt er de schuld als er straks een sterke afhankelijkheid ontstaat?
Klik om te vergroten...
De arts! Of die pillen. Maar nee nee niet de schuld van ts.. 👍
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Ah, weer zo iemand die met een smoes “medicatie” weet af te troggelen bij een arts om lekker hgh te worden. Op deze manier gaat je “medicatie” nooit juist werken.
Plus dat op den duur je angsten etc veel erger worden en je een vreselijk verslaving er bij hebt.

Foei….
Klik om te vergroten...


Bel de politie!!!

Ghehe 😅😂


Maar je hebt wel gelijk hoor, beetje tien pillen weg tikken dat is echt geen porem. En wie krijgt er de schuld als er straks een sterke afhankelijkheid ontstaat?
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb er 10 gepakt van 10 mg voel er niks van is niet hetzelfe als alprozalam enigste wat ik merk is dat ik schijt heb aan alles
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
De arts! Of die pillen. Maar nee nee niet de schuld van ts.. 👍
Klik om te vergroten...

Nee nooit! Altijd de arts!

Maar onthou, wie zijn vinger wijst zal er drie naar zichzelf wijzen 👍👉
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen ik heb echt wel al ervaring met benzos en heb ze effective nodig voor medische reden ik heb rust nodig in mijn lichaam en hoofd het is ook niet de bedoeling dat ik het elke dag ga doen maar 1 x om de 2 3 maanden mvg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En kan je lichaam die 1x in de 3 maanden niet missen dan? Of heb je slapeloosheid/angst eens per 3 maanden?
Beetje raar verhaal hoor
En waarom neem je er 10 dan? Hoeveel moest je innemen volgens voorschrift?
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spaceropdetop zei:
Nou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
Klik om te vergroten...
Nee maar je mag van mij best een ban.
S
SpaceropdetopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vriendelijk bedankt het is voor anxiety
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genieten :wink: dus vroeg me gewoon af hoeveel mg is het max wat veilig is om te pakken
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spaceropdetop zei:
Nou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
Klik om te vergroten...
nahh
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Spaceropdetop zei:
Nou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
Klik om te vergroten...
Pannenkoek
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spaceropdetop zei:
Zou ik dood gaan
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je stiekem aandacht wil omdat het niet goed gaat met je.

Bel 0800-0113

Homepage | 113 Zelfmoordpreventie

www.113.nl www.113.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."