Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben toch even een rondje gaan lopen. Geweldige visuals maar niet te extreem. Precies goed.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drum&bass luisteren heerlijk
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed om te lezen dat je lekker gaat! Ben benieuwd naar je report
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga van 12mg al helemaal koekoek. Hoop dat je er goed doorheen bent gekomen man. Groetjes
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf nog nooit pillen van 20 mg gehad (heb ze altijd laten testen). Meestal rond de 10-12 mg per pil. Dus als je er drie hebt genomen zal je dosis eerder 30, max 40 mg zijn dan 60 gok ik. Dan alsnog, lekker spicy dosisje. :tongueout:
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste mensen,
Ik heb net perongeluk (dom) inplaatsvan 30mg, 60mg 2cb genomen. Is dit gevaarlijk? Ben me er van bewust dat het een heftige trip word...
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaat vast pittig worden. Heb je ervaring met 2C-B? En heb je een tripsitter? Denk sowieso goed om iemand op de hoogte te stellen.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen ervaring. Ben alleen, maar denk dat ik het wel kan handelen.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hou jullie op de hoogte
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Black fox zei:
Geen ervaring. Ben alleen, maar denk dat ik het wel kan handelen.
Klik om te vergroten...
60 is echt pittig hoor, ik zal proberen iemand te appen voor ie inslaat. Anders zorg voor een rustige omgeving zonder zware of scherpe voorwerpen en zorg voor ontspannende muziek.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
60 is echt pittig hoor, ik zal proberen iemand te appen voor ie inslaat. Anders zorg voor een rustige omgeving zonder zware of scherpe voorwerpen en zorg voor ontspannende muziek.
Klik om te vergroten...
Ja muziek maakt de sfeer bij 2cb voor mij. En ook het licht aan laten/niet dimmen/extra lamp aan doen. Je brein wil Nog weleens gekkere dingen gaan doen als er niet zo veel licht is
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Black fox zei:
Thanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.
Klik om te vergroten...
Volgende keer uitkijken hoor, spelletjes spelen doe je maar met playmobiel.

Persoonlijk ben ik nog nooit op 60 gekomen, maar 50 wel en wat ik het lastigste vond was de bodyload. De visuals zullen wel heftig zijn maar zijn meestal niet heel dwingend of vervelend. Ga lekker liggen en laat het komen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Black fox zei:
Thanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.
Klik om te vergroten...
Ik lees graag je ervaring terug ! Positief of negatief
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks voor de tips, ik ga er het beste van maken. Zal in de toekomst een stuk voorzichtiger zijn met doseren.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gebruik je pillen? En zijn deze getest?
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Begin het te merken. Als ik mn ogen dicht doe regenboog kleuren op maat van de muziek! Voelt goed
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben ook benieuwd hoe dit is afgelopen, wel goed zo te lezen!
Hoe was het nog?
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#19
SneeuwStorm zei:
Gebruik je pillen? En zijn deze getest?
Klik om te vergroten...
Pillen, niet getest maar volgens person 22mg per stuk. Vind het zelf al vrij hoog
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben je zeker dat het 60 is? Want 2-cb is gemiddeld zo'n 12-15mg per pilletje.
Qua headspace is het niet zo heftig, probeer gewoon wat te genieten van de lekkere visuals en je komt er wel door.



Black fox zei:
Pillen, niet getest maar volgens person 22mg per stuk. Vind het zelf al vrij hoog.
Klik om te vergroten...
1634072343154.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."