#1
Beste mensen,
Ik heb net perongeluk (dom) inplaatsvan 30mg, 60mg 2cb genomen. Is dit gevaarlijk? Ben me er van bewust dat het een heftige trip word...
Ik heb net perongeluk (dom) inplaatsvan 30mg, 60mg 2cb genomen. Is dit gevaarlijk? Ben me er van bewust dat het een heftige trip word...

