Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Geen ervaring mee. Lijkt mij echt goor... Hou zelf helemaal niet van MDMA smaak. Daarnaast is het enorm lastig doseren. Klik om te vergroten... Dirkjan zei: Dit is echt een heel dom idee want je kan heel moeilijk doseren op deze manier. Er is een reden dat mdma in pillen zit. Klik om te vergroten... Oke, dat leek mij inderdaad het grootste probleem, daarnaast is de smaak inderdaad ook niet erg lekker lijkt me gewoon lekker slikken dus"
"Precies, dankjewel ik vond het zelf ook al raar inderdaad. gewoon lekker bij een pil slikken houden scheelt een hoop gezeik."
"Hebben jullie tips kwa eten tijdens xtc? ik heb de laatste keer niks voorbereid kwa eten, dus was het een stukje pizza en een dextro, wat overigens behoorlijk lastig was door de droge mond, het was wel erg lekker. Maar zijn er dingen die jullie echt aanraden om te eten?"
"Poederpret zei: Fruit, snoep, waterijsjes zijn altijd geweldig, vooral raketjes en perenijsjes Klik om te vergroten... Klinkt goed, ik ga de volgende keer dan zeker wat van de genoemde dingen halen. Ben benieuwd hoe het gaat worden. dankjewe"
"Hallo iedereen, ik ga a.s zaterdag voor het eerst kittyflippen, ik heb al een aantal keer xtc gebruikt en een paar keer keta. Het plan voor zaterdag is om xtc te nemen en ketamine, wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat zouden jullie aanraden betreft timing? Eerst xtc en dan in de come down keta, of keta in de come up of keta in de piek? Wat zou het beste zijn voor mijn eerste keer? Ook vraag ik me af wat echt heel chill is om te doen? Met xtc is waterijsjes eten bijvoorbeeld echt top, maar keta zorgt voor een vlakkere smaak van alles. Dus wat raden jullie aan? hoe zou ik het timen? wat te eten en drinken? wat te doen? MVG"
"Nickje zei: Wat ik meestal lees is MDMA eerst, dan op of vlak na de piek keta. Keta komt sneller op en duurt korter, synergie schijnt ook mooier te zijn als de keta nog nawerkt. Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook inderdaad, maar ik heb ook een aantal verhalen gelezen dat mensen het dan wat te heftig vinden wanneer de pieken tegelijk zijn. was daarom benieuwd naar ervaringen. ik denk dat ik morgen dan keta gewoon in kleine hoeveelheden ga bijnemen tot ik me helemaal goed voel. dankjewel"
"Hallo mensen, ik ben van plan dit weekend xtc te gaan gebruiken, nou had ik een paar mensen gehoord van molly water. Oftewel mdma/xtc oplossen in water en dan daar van drinken gedurende de avond, wat zijn jullie ervaringen hiermee of ideeën hierover. Is dit echt zo handig en zou het een fijne manier zijn om een halve pil te slikken en vervolgens een halve pil in een flesje water te doen en die te nippen gedurende de avond? Of lijkt jullie dit niet zo slim en gewoon handiger een halve te slikken en daarna nog een bijvoorbeeld? graag zou ik jullie gedachtes hierover willen weten gr duif"
"Ik heb een vraag, is het ook mogelijk dat je visueel effecten krijgt? Zoals dat dingen krimpen of gaan ademen?"
"PsyTekz, ooh oké dankjewel voor de verduidelijking!!"
"En nog een vraag, is het effect veel heftiger als je een pil in een keer neemt, dan wanneer je een halve neemt en na een half uur nog een halve?"