Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 dingen, Blackout door LSD? en coke en anti psychotica

2 dingen, Blackout door LSD? en coke en anti psychotica

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Eerst heel kort. Ik had vorige week Coke gedaan maar het voelde niet zo op peppend als toen ik het niet met medicijnen deed, kan dit door de medicijnen komen? Mix ook nooit anti psychotica met coke!

En over de Lsd: Vorig jaar in 2020 tripte ik heel veel en over 2020 heb ik heel veel te vertellen want toen heb ik het meeste drugs gedaan in me hele leven.
Ik ging weer een keer Lsd doen met een vriend, maar al van vooraf te zeggen, deze tabs zijn veel sterker dan ik ooit heb gehad. Niks van wat ik eerder had gekocht lijkt hierop. Ik denk dat de eerdere tabs die ik heb gebruikt. Ik denk dat de andere tabs gewoon veel lager gedosseerd waren dan dat de dealer zei. Maar de tabs die we nu hadden waren anders en hier heb ik ook een levensveranderende ervaring van gehad, hierdoor was ik buiten me huis gesloten en iemand heeft me uiteindelijk naar een Hotel gebracht, zonder telefoon alles, de hele week zonder telefoon. Maar het leek of ik een soort van Blackout had door de trip? Met kleine stukjes die ik nog weet, en eerst was het heel intens en daarna voelde ik niet meer hoe intens het was, weet in ieder geval nog dat ik in de garage zat van me vriend en patronen zag met wolfen hoofden. En daarna was ik buiten. Maar kan je door lsd een blackout krijgen?

Groeten,

Aron
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aron Kurwa777 zei:
Eerst heel kort. Ik had vorige week Coke gedaan maar het voelde niet zo op peppend als toen ik het niet met medicijnen deed, kan dit door de medicijnen komen? Mix ook nooit anti psychotica met coke!
Klik om te vergroten...
Welke medicijnen betreft het? Als het medicijnen zijn die neurotransmissie afremmen en het centraal zenuwstelsel onderdrukken kan het goed dat het effect van cocaĆÆne tegengewerkt wordt.
Aron Kurwa777 zei:
Maar kan je door lsd een blackout krijgen?
Klik om te vergroten...
Denk ik wel! Met truffels heb ik een keer een hele intense ervaring gehad, daar weet ik nu ook nauwelijks meer iets van. Heeft ook weinig zin om te onthouden, denk ik. De ervaring is namelijk vast niet in woorden om te zetten, en met je nuchtere geest is het vrijwel onmogelijk om je terug te verplaatsen in het moment.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD werkt maar zo'n 12 uur dus een blackout van een week lijkt me onlogisch, of begrijp ik het verkeerd?
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Fualhamdulillam De medicijnen zijn Risperidon
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@johndeertrekker De Blackout duurde maar een tijdje, maar wel lang , maar geen 12 uur, de comedown leek ook heel lang te duren en ik denk dat het mischien niet eens een comedown was maar toen werd het gewoon minde sterk
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het effect was trouwens voor de rest wel helemaal overeenkomend met een LSD trip? Of merkte je onverwachte nieuwe visuals, een hele andere vibe dan normaal?
Want je hebt de zegels niet laten testen toch?
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
nu ik zo terug denk aan mijn trips, is het inderdaad zo dat slechts een aantal ''fragmenten'' herrinert worden, vaak vergeet ik delen van trips dit zou je kunnen bestempelen als blackout inderdaad!
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:
Het effect was trouwens voor de rest wel helemaal overeenkomend met een LSD trip? Of merkte je onverwachte nieuwe visuals, een hele andere vibe dan normaal?
Want je hebt de zegels niet laten testen toch?
Klik om te vergroten...
Nee Heb ik niet getest, verder leek het wel op Lsd maar het was wel anders door de dosis denk ik
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Flualhamdulillam dalijk heeft ie Nbome gehad
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aron Kurwa777 zei:
@Fualhamdulillam De medicijnen zijn Risperidon
Klik om te vergroten...
Ik lees:
Van risperidon is niet bekend hoe het exact werkt. Er bestaan wel enkele theorieën over hoe risperidon werkt en wel is bewezen dat risperidon kan helpen om bepaalde symptomen van psychiatrische stoornissen te verhelpen. Het is een atypisch antipsychoticum met sterke antiserotonerge (5-HT2) en antidopaminerge (-D2) activiteit en met matige α1-blokkerende eigenschappen.
Klik om te vergroten...
CocaĆÆne verkrijgt een heel groot deel van het effect door dopamine-signalering te verhogen (het werkt als heropname remmer voor oa dopamine, dit zorgt dat dopamine ophoopt in je hersenen, wat het fijne effect veroorzaakt).
Ik kan me alleen maar voorstellen hoe een ā€˜antidopaminerge’ drug de dopamine-signalering sterk omlaag gooit en dat ondanks de opgehoopte dopamine, het weinig teweegbrengt.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aron Kurwa777 zei:
hierdoor was ik buiten me huis gesloten en iemand heeft me uiteindelijk naar een Hotel gebracht, zonder telefoon alles, de hele week zonder telefoon. Maar het leek of ik een soort van Blackout had door de trip?
Klik om te vergroten...
Sorry, maar dit klinkt zo echt een beetje als the Hangover! 🤭

Men kan echt goed in de war raken van LSD, en gekke dingen doen. Hoe was je precies buitenshuis gesloten? Dat is wel ongelofelijk balen…

@johndeertrekker Ja ik dacht ook aan een NBOMe maar die kans acht ik in Nederland toch best klein. Maar @Aron Kurwa777, had de zegel een smaak? Proefde het ergens naar of was het helemaal smakeloos?
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Sorry, maar dit klinkt zo echt een beetje als the Hangover! 🤭

Men kan echt goed in de war raken van LSD, en gekke dingen doen. Hoe was je precies buitenshuis gesloten? Dat is wel ongelofelijk balen…

@johndeertrekker Ja ik dacht ook aan een NBOMe maar die kans acht ik in Nederland toch best klein. Maar @Aron Kurwa777, had de zegel een smaak? Proefde het ergens naar of was het helemaal smakeloos?
Klik om te vergroten...
Was volgensmij helemaal smaakloos, heb weleens tabs gehad die een beetje metaal achtig smaakte of zoiets, of eerst smaakte het naar niks en daarna wel.
Ik ging buiten roken, en toen ik terug kwam was de deur dicht , en het regende , en de mensen in het huis konden me niet horen en ik had geen telefoon. De mensen in het huis konden me niet horen door de regen, ook de deurbel niet. Een jongen uit me buurt zag me buiten staan dus hij hielp me. Meeste mensen waren ook aan het slapen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aron Kurwa777 zei:
Was volgensmij helemaal smaakloos, heb weleens tabs gehad die een beetje metaal achtig smaakte of zoiets, of eerst smaakte het naar niks en daarna wel.
Klik om te vergroten...
LSD hoort altijd smakeloos te zijn volgensmij. Een bittere of metaalachtige smaak duidt op iets wat niet helemaal pluis is. De Engelstaligen kennen: ā€˜If it’s bitter, it’s a spitter.’
Aron Kurwa777 zei:
Ik ging buiten roken, en toen ik terug kwam was de deur dicht , en het regende , en de mensen in het huis konden me niet horen en ik had geen telefoon. De mensen in het huis konden me niet horen door de regen, ook de deurbel niet. Een jongen uit me buurt zag me buiten staan dus hij hielp me. Meeste mensen waren ook aan het slapen.
Klik om te vergroten...
Serieus? Wat een kut manier om buitengesloten te worden! Helemaal dat niemand jou hoort en zelfs de bel niet… Wat heb je aan een bel die je niet hoort als het een beetje regent? šŸ™
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Ik lees:

CocaĆÆne verkrijgt een heel groot deel van het effect door dopamine-signalering te verhogen (het werkt als heropname remmer voor oa dopamine, dit zorgt dat dopamine ophoopt in je hersenen, wat het fijne effect veroorzaakt).
Ik kan me alleen maar voorstellen hoe een ā€˜antidopaminerge’ drug de dopamine-signalering sterk omlaag gooit en dat ondanks de opgehoopte dopamine, het weinig teweegbrengt.
Klik om te vergroten...
Of een dopamine Blokker net als bijv Seroquel en Naltrexon doet ook een soortgelijk iets.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
blackout van lsd? dan heb je geen lsd gehad, die is namelijk uitvoerig getest en bestudeerd en je gaat er niet knockout van
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flualhamdulillam zei:
LSD hoort altijd smakeloos te zijn volgensmij. Een bittere of metaalachtige smaak duidt op iets wat niet helemaal pluis is. De Engelstaligen kennen: ā€˜If it’s bitter, it’s a spitter.’

Serieus? Wat een kut manier om buitengesloten te worden! Helemaal dat niemand jou hoort en zelfs de bel niet… Wat heb je aan een bel die je niet hoort als het een beetje regent? šŸ™
Klik om te vergroten...
dan ben je gewoon een lul als je dat doet
word zo pissed als mijn huisgenoten bij de deur staan te schreeuwen en de bel neit horen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aron Kurwa777 zei:
Nee Heb ik niet getest, verder leek het wel op Lsd maar het was wel anders door de dosis denk ik
Klik om te vergroten...
AL-LAD lijkt ook op LSD , maar veel zwaarder mentaal. Net als een hele reeks psychedelica.

In de toekomst gewoon altijd TESTEN dealers beweren altijd dat het hoger is. Om maar te zwijgen over hun kennis van NBOme's of AL-LAD of andere analogen. En mixen met atypische antipsychotica medicatie raad ik nooit iemand aan. Eigenlijk trip ik nooit met mensen die al last hebben/ kans hebben op psychoses aangezien LSD daar een veel grotere kans heeft om een psychose uit te lokken. Wat ook een mogelijkheid is dat je daar last van kreeg door LSD. En Risperdal werkt ook op de 5ht2a receptor waar LSD ook veel op leunt voor de effecten. Excuses als dit hard klinkt maar ik bedoel het goed!


Met coke gebruik ervoor wordt het ook niet beter. Heb zelf al zeker 100 keet getript op LSD en nooit een Black out van gehad. Met NBOme wel 2x meegemaakt maar toen viel ik eerder half in slaap , en weet wel beter altijd sleutels in de zak als je naar buiten gaat.

Jammer dat deze trip zo verkeert is gegaan šŸ˜ž.
Laat ze de volgende keer op zen minst testen. Hoe hoger ze het aantal ug op een zegel beweren des te meer reden dit te testen.

En LSD is smaak en kleurloos , aldus Wikipedia erover. (en mij ervaring kan wel een inkt smaak natuurlijk aan zitten daarom vind ik liquid altijd fijner en een mooiere trip geven maar dat komt later misschien ooit bij jou.
Mijn gok is dat het misschien met een NBOme is gemixt om de potentie omhoog te maken. Want NBOme is een hele goedkope oplossing als ze 'LSD' willen verpesten.. Of je had AL-LAD ik gok of deze 2 ipv lsd of dat er een psychose werd getriggerd helaas.

Vroeger kwam er uit resultaten vaak uit dat een zegel van 200ug getest eruit kwam op 114 mics. Daarom vind ik de LSD analoog ALD-52 perfect , dat wordt pure lsd zodra er water / speeksel bijkomt. En 1p-lsd is 125mics gelijk aan 100ug LSD. Maar laat het eens testen mocht je er nog 1 overhebben. Of 1 losse kopen om te testen voordat je er meer haalt dit doe ik zelf altijd.


Ik zou zelf de drugsinfo lijn van Trimbos bellen over de combinatie van jou medicatie met LSD.

Just my 2 cents.

Hoop dat je voldoende keer fijner zal zijn! Het is een magisch goedje waar je mentaal goed voor moet staan. Heb je het LSD handboek al gelezen in het subforum LSD?

Handboek - LSD: Het Handboek!

Een briljante post die helaas verwijderd was door iemand, dus bij deze is het topic er weer dank aan de originele poster lysergine25, eeuwige dank! (Met een kleine toevoeging) History of LSD *Albert Hoffman synthesizes 1938 -Tried to make a version of lysergic acid in order to decrease...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Peace

Ps excuses voor typefouten type dit op de telefoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."