#1
Ik ben van plan om dit weekend in 1x 3 2cb pillen te pakken normaal pak ik er altijd in 1 x 2 en al mijn vrienden ook en dat gaat goed maar dit keer wil k een keer een stapje hoger.
Heeft iemand hier ervaringen mee of tips?
Heeft iemand hier ervaringen mee of tips?