Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van plan om dit weekend in 1x 3 2cb pillen te pakken normaal pak ik er altijd in 1 x 2 en al mijn vrienden ook en dat gaat goed maar dit keer wil k een keer een stapje hoger. Heeft iemand hier ervaringen mee of tips?"
"Pillen zijn rond de 30"