Heyhoi! Ik ben een psychedelica gebruiker en heb een vraag voor de andere psychedelica gebruikers. Ik heb vorige zaterdag LSD genomen in een zeer hoge dosis (750ug). Nu heb ik iemand die samen met mij vanavond nog 2-cb wil nemen. Ik probeer hel uit te leggen over kruistolerantie maar hij wil niet echt luisteren. Daarom stel ik de vraag hier aan andere ervaren gebruikers of het het waard is om deze pil te nemen. Hij is getest bij een testcentrum. Er zit 35mg 2-cb in de pil en hij is ook niet zeer goedkoop. Zou ik mijn geld beter uitgeven aan een grammetje in de coffeeshop of zou ik toch trippen als ik vandaag deze pil zou kopen en nemen.
Graag snel een antwoord.
#3
Ik zou het niet doen. 750ug is al een monsterdosis, denk dat wat wiet je beter zal bevallen.
#4
750mcg? Je kan bij wijze van met je bek onder een tapkraan met 2cb gaan hangen maar ik denk niet dat er veel gebeurt. Even een lange pauze inlassen, er moeten weer wat nieuwe snelwegen aangelegd worden in je brein.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.