Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexedrine, Xanax en Gaba-ergics

Dexedrine, Xanax en Gaba-ergics

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pim119Lid
01-01-2024, 00:00
Hallo!
Deze drie drugs zijn in Nederland niet beschikbaar, tenminste niet zonder prescriptie... Zijn er vergelijkbare drugs/net iets andere varianten van deze drugs die hetzelfde gewenste effect leveren en die je wel legaal kan halen in Nederland, zoals in smartshops? Alvast bedankt.
D
DirkdirkLid
pim119 zei:
Hallo!
Deze drie drugs zijn in Nederland niet beschikbaar, tenminste niet zonder prescriptie... Zijn er vergelijkbare drugs/net iets andere varianten van deze drugs die hetzelfde gewenste effect leveren en die je wel legaal kan halen in Nederland, zoals in smartshops? Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Xanax is geen stof maar een merknaam, het is alprazolam, oftewel een triazoolbenzodiazepine, maar ik weet niet of dit nog voorgeschreven wordt in Nederland. De rest kan ik je niet mee helpen. Succes kerel, forum is vol met benzo kabouters.
D
DruktemakerLid
Dirkjan zei:
Xanax is geen stof maar een merknaam, het is alprazolam, oftewel een triazoolbenzodiazepine, maar ik weet niet of dit nog voorgeschreven wordt in Nederland. De rest kan ik je niet mee helpen. Succes kerel, forum is vol met benzo kabouters.
Klik om te vergroten...
Wordt nog voorgeschreven!
D
DirkdirkLid
Druktemaker zei:
Wordt nog voorgeschreven!
Klik om te vergroten...
Door jou in je kelder zeker. Mag ik ook eens aankloppen? Ik kan klanten fixen.
D
DruktemakerLid
Dirkjan zei:
Door jou in je kelder zeker. Mag ik ook eens aankloppen? Ik kan klanten fixen.
Klik om te vergroten...
Je mag best aankloppen of ik open doe is de volgende vraag 😜

maar wordt dus nog voorgeschreven.
04F8373D-865E-4BC5-BE82-917CE4751B23.jpeg
D
DirkdirkLid
Druktemaker zei:
Je mag best aankloppen of ik open doe is de volgende vraag 😜
Klik om te vergroten...
Als je mij ziet staan vliegen de knopen van mijn overhemd voor je eierstokken doorhebben wat er aan de hand is.
D
DruktemakerLid
Dirkjan zei:
Als je mij ziet staan vliegen de knopen van mijn overhemd voor je eierstokken doorhebben wat er aan de hand is.
Klik om te vergroten...
Oh overhemd, wat doe je me aan? +1 voor Dirk!
Ik doe die deur wel open hoor, dont worry
D
DirkdirkLid
Druktemaker zei:
Oh overhemd, wat doe je me aan? +1 voor Dirk!
Ik doe die deur wel open hoor, dont worry
Klik om te vergroten...
In de broek, uit de broek, of ene helft erin ene helft eruit. De casual cowboy zegmaar?
D
DruktemakerLid
Dirkjan zei:
In de broek, uit de broek, of ene helft erin ene helft eruit. De casual cowboy zegmaar?
Klik om te vergroten...
Allemaal goed, kom gerust binnen
P
Paranoize.Lid
Wat ik wel aan informatie mag delen is dat er genoeg triazoolbenzodiazepine's legaal te koop zijn als research chemicals via internet, de soort benzo's waar alprazolam (xanax) onder valt zoals Dirkjan al informeerde. Waar precies en hoe je dit kunt bestellen zul je uit moeten zoeken via een andere weg dan dit forum (is wel echt supermakkelijk, Google is je beste Mattie)
D
DirkdirkLid
Dopemonster zei:
Wat ik wel aan informatie mag delen is dat er genoeg triazoolbenzodiazepine's legaal te koop zijn als research chemicals via internet, de soort benzo's waar alprazolam (xanax) onder valt zoals Dirkjan al informeerde. Waar precies en hoe je dit kunt bestellen zul je uit moeten zoeken via een andere weg dan dit forum
Klik om te vergroten...
Je hebt ook bromazolam waarbij de chloor variant is vervangen door de broom variant, maar broom is iets minder lief dan chloor, omdat het meer kankerverwekkend is.

als je dit wilt krijgen moet je je schoentje zetten met 5 december.
D
DirkdirkLid
Dopemonster zei:
triazoolbenzodiazepine's
Klik om te vergroten...
Wat weet je dit toch weer geil te verwoorden tijgertje 😏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."