#1
Helemaal waar haha ik heb veel aan jullieππdenk dat je ook een like aan @Neo-Shulginist kan geven
zijn raad is wat netter dan hoe ik het breng
maar 2x zoveel waard
Helemaal waar haha ik heb veel aan jullieππdenk dat je ook een like aan @Neo-Shulginist kan geven
zijn raad is wat netter dan hoe ik het breng
maar 2x zoveel waard
daar maak je een foutIk ben toen nog naar het ziekenhuis geweest maar heb natuurlijk niet verteld dat ik spul had genomen.
Ik heb het bewust niet gezecht omdat ik al een paar keer ben opgenomen voor mijn 3m verslaving en psychische problemen. Deze keer hebben ze geen bloed geprikt als ze dat wel zouden doen zou ik het hun verteld hebben. Ik weet dat als ik het hun had verteld dat ik straks weer in een opname zit.daar maak je een fout
als je naar het ziekenhuis gaat vertel je direct de waarheid zodat ze ook direct weten wat te doen om je te helpen vordat het bloedonderzoek resultaat bij hun bekent is
er zijn rcs die al op 20 mg een super hoge dosis zijn en als je dan een bommetje van 200 mg hebt genomen
zijn ze bezig met hart massage
ik zei het tegen je
mensen zijn hier om je raad te geven
luister er ook naar ...
lig je liever in een bedje bij de opname of aan het verkeerde kant van het grasIk heb het bewust niet gezecht omdat ik al een paar keer ben opgenomen voor mijn 3m verslaving en psychische problemen. Deze keer hebben ze geen bloed geprikt als ze dat wel zouden doen zou ik het hun verteld hebben. Ik weet dat als ik het hun had verteld dat ik straks weer in een opname zit.
True haha volgende keer beter.lig je liever in een bedje bij de opname of aan het verkeerde kant van het gras
Okee goed dat je dat zo hebt aangepakt! Wel lijkt het me juist relevant om erbij te vertellen dat je kort daarvoor een hoop stimulerende drugs hebt gebruikt aangezien dat een verklaring kan vormen voor de klachtenHey ja ik heb huisartsen post gebeld hun vonden 112 niet nodig zelf doe ik een zorg opleiding dus weet ik wel een klein beetje dat het niet normaal is.
Ik ben toen nog naar het ziekenhuis geweest maar heb natuurlijk niet verteld dat ik spul had genomen. Op dit moment is er niks aan de hand maar als ik ineens weer klachten heb moet ik onmiddellijk weer bellen.
Lees je eensβ¦Ik denk dat ik heel dom ben geweest.
Dinsdag een rotdag gehad dus had 2,5 Gr 4fma gekocht. En ik heb vanaf dinsdag tot vrijdag ochtend alles gebruikt. Ik kom er nu pas achter dat je met 200mg al veel te hoog zit. Ik heb dit met bommetjes ingenomen
Wat moet ik doen?
Eigenlijk verdienen domme mensen als ik dit.
Update het gaat weer goed ik was even in paniek. Wat ik er van heb geleerd:
-Lees je altijd in
-koop niet te veel
-gebruik alleen als je zeker weet dat je niet naar werk moet
Ach je leeft maar 1x toch.Maar heb je je dan HELEMAAL niet in gelezen? Dat is wel heel raar. Want stel je had voor een poep en een scheet, oh ik zeg maar wat 3-meo-pcp (π€ͺ) gekocht, dan lag je nu in het ziekenhuis.
Jij niet. Jij leeft 0.5 keer.Ach je leeft maar 1x toch.
ππππ.Jij niet. Jij leeft 0.5 keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."