Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-fma lees je altijd in.

4-fma lees je altijd in.

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
Ik.weetnietLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
denk dat je ook een like aan @Neo-Shulginist kan geven
zijn raad is wat netter dan hoe ik het breng
maar 2x zoveel waard
Klik om te vergroten...
Helemaal waar haha ik heb veel aan jullieπŸ˜‚πŸ˜Š
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik.weetniet zei:
Ik ben toen nog naar het ziekenhuis geweest maar heb natuurlijk niet verteld dat ik spul had genomen.
Klik om te vergroten...
daar maak je een fout
als je naar het ziekenhuis gaat vertel je direct de waarheid zodat ze ook direct weten wat te doen om je te helpen vordat het bloedonderzoek resultaat bij hun bekent is
er zijn rcs die al op 20 mg een super hoge dosis zijn en als je dan een bommetje van 200 mg hebt genomen
zijn ze bezig met hart massage
ik zei het tegen je
mensen zijn hier om je raad te geven
luister er ook naar ...
I
Ik.weetnietLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
daar maak je een fout
als je naar het ziekenhuis gaat vertel je direct de waarheid zodat ze ook direct weten wat te doen om je te helpen vordat het bloedonderzoek resultaat bij hun bekent is
er zijn rcs die al op 20 mg een super hoge dosis zijn en als je dan een bommetje van 200 mg hebt genomen
zijn ze bezig met hart massage
ik zei het tegen je
mensen zijn hier om je raad te geven
luister er ook naar ...
Klik om te vergroten...
Ik heb het bewust niet gezecht omdat ik al een paar keer ben opgenomen voor mijn 3m verslaving en psychische problemen. Deze keer hebben ze geen bloed geprikt als ze dat wel zouden doen zou ik het hun verteld hebben. Ik weet dat als ik het hun had verteld dat ik straks weer in een opname zit.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik.weetniet zei:
Ik heb het bewust niet gezecht omdat ik al een paar keer ben opgenomen voor mijn 3m verslaving en psychische problemen. Deze keer hebben ze geen bloed geprikt als ze dat wel zouden doen zou ik het hun verteld hebben. Ik weet dat als ik het hun had verteld dat ik straks weer in een opname zit.
Klik om te vergroten...
lig je liever in een bedje bij de opname of aan het verkeerde kant van het gras
I
Ik.weetnietLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
lig je liever in een bedje bij de opname of aan het verkeerde kant van het gras
Klik om te vergroten...
True haha volgende keer beter.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik.weetniet zei:
Hey ja ik heb huisartsen post gebeld hun vonden 112 niet nodig zelf doe ik een zorg opleiding dus weet ik wel een klein beetje dat het niet normaal is.
Ik ben toen nog naar het ziekenhuis geweest maar heb natuurlijk niet verteld dat ik spul had genomen. Op dit moment is er niks aan de hand maar als ik ineens weer klachten heb moet ik onmiddellijk weer bellen.
Klik om te vergroten...
Okee goed dat je dat zo hebt aangepakt! Wel lijkt het me juist relevant om erbij te vertellen dat je kort daarvoor een hoop stimulerende drugs hebt gebruikt aangezien dat een verklaring kan vormen voor de klachten :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik.weetniet zei:
Ik denk dat ik heel dom ben geweest.

Dinsdag een rotdag gehad dus had 2,5 Gr 4fma gekocht. En ik heb vanaf dinsdag tot vrijdag ochtend alles gebruikt. Ik kom er nu pas achter dat je met 200mg al veel te hoog zit. Ik heb dit met bommetjes ingenomen
Wat moet ik doen?
Eigenlijk verdienen domme mensen als ik dit.

Update het gaat weer goed ik was even in paniek. Wat ik er van heb geleerd:
-Lees je altijd in
-koop niet te veel
-gebruik alleen als je zeker weet dat je niet naar werk moet
Klik om te vergroten...
Lees je eens…
Oh ja exact. Heel goed.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar heb je je dan HELEMAAL niet in gelezen? Dat is wel heel raar. Want stel je had voor een poep en een scheet, oh ik zeg maar wat 3-meo-pcp (πŸ€ͺ) gekocht, dan lag je nu in het ziekenhuis.
I
Ik.weetnietLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Maar heb je je dan HELEMAAL niet in gelezen? Dat is wel heel raar. Want stel je had voor een poep en een scheet, oh ik zeg maar wat 3-meo-pcp (πŸ€ͺ) gekocht, dan lag je nu in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...
Ach je leeft maar 1x toch.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik.weetniet zei:
Ach je leeft maar 1x toch.
Klik om te vergroten...
Jij niet. Jij leeft 0.5 keer.
I
Ik.weetnietLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Jij niet. Jij leeft 0.5 keer.
Klik om te vergroten...
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.
Eerst nu maar effe 3maandjes geen drugs voor mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."