Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlsjeblieft help! Sleepdeprived

Alsjeblieft help! Sleepdeprived

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen ik al over de 50 uur wakker heel stom idd , en mn laatste slaap was alcohol ook bij betroken dus ook niet goed geslapen ik heb net 2 etizolam ingenomen zou ik er voor de zekerheid nog 2 doen ik word helemaal paranoide ik begin wel te hallucineren en paranoide te worden jezus
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
SpeedPiet zei:
Hey mensen ik al over de 50 uur wakker heel stom idd , en mn laatste slaap was alcohol ook bij betroken dus ook niet goed geslapen ik heb net 2 etizolam ingenomen zou ik er voor de zekerheid nog 2 doen ik word helemaal paranoide ik begin wel te hallucineren en paranoide te worden jezus
Klik om te vergroten...
Heb je speed gehad? Wanneer voor het laatst?
Ik zou die extra 2 mg etizolam maar even laten liggen. Neem eventueel een douche en kruip in je bed lekker onder de dekens.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraatPiraat zei:
Heb je speed gehad? Wanneer voor het laatst?
Ik zou die extra 2 mg etizolam maar even laten liggen. Neem eventueel een douche en kruip in je bed lekker onder de dekens.
Klik om te vergroten...
3fa van 11 tot 4(400mg ofzo) en toen dacht ik met mn domme kop om deze dag wel door te halen heb net al uit schrik nog 2 eti genomen dus zit nu op 4 bedankt en ik ga echt kappen met stims want heb echt geen goede controle
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpeedPiet zei:
3fa van 11 tot 4(400mg ofzo) en toen dacht ik met mn domme kop om deze dag wel door te halen heb net al uit schrik nog 2 eti genomen dus zit nu op 4 bedankt en ik ga echt kappen met stims want heb echt geen goede controle
Klik om te vergroten...
Ben je thuis of in een veilige omgeving? Niet dat je zo ipv in bed beland, rond gaat zwerven ofzo.
Heb je nog stims liggen?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5

Niks om paranoïde om te worden. Je hebt jezelf en jouw lichaam overvraagd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leg die etizolam ver weg zodat je er niet in een black-out moment nog meer gaat nemen. En ga in bed liggen. Geen drugs meer. Proberen te slapen. Moet lukken met die vier eti… Sterkte!
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Leg die etizolam ver weg zodat je er niet in een black-out moment nog meer gaat nemen. En ga in bed liggen. Geen drugs meer. Proberen te slapen. Moet lukken met die vier eti… Sterkte!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik al wat rustiger word en onder de laken helpt enorm!! Bedankt
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpeedPiet zei:
Ik denk dat ik al wat rustiger word en onder de laken helpt enorm!! Bedankt
Klik om te vergroten...
Denk aan positivootjes en rust. Uitglijders en fouten horen erbij. We kunnen ons lichaam goed trainen dat er geen gevaar is. Let op de ademhaling en probeer gedachten te zien als gedachten. Spinsels van de hersenen (versterkt door het drugsgebruik) en niets meer. Het hier en nu is wat telt. Ervaar zoveel mogelijk wat jouw lichaam jouw vertelt en wees aardig tegen jezelf.

Slaap lekker voor zo pietje
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Denk aan positivootjes en rust. Uitglijders en fouten horen erbij. We kunnen ons lichaam goed trainen dat er geen gevaar is. Let op de ademhaling en probeer gedachten te zien als gedachten. Spinsels van de hersenen (versterkt door het drugsgebruik) en niets meer. Het hier en nu is wat telt. Ervaar zoveel mogelijk wat jouw lichaam jouw vertelt en wees aardig tegen jezelf.

Slaap lekker voor zo pietje
Klik om te vergroten...
Yesss heb lekker geslapen ga zo meer slapen
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#10
bedankt allemaal!! nog nooit zolang wakker geweest en ga ik zeker niet meer doen! 3fa is btw echt nice :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."