#1
Het fijne aan in je eentje doen is dat je alles bepaald. Niemand gaat iets zeggen dat je voor de 2e x in 5 minuten bij pakt, of de hoeveelheid die je pakt ect.
Klopt. Maar dat is ook net het gevaarlijke van alleen pakken vind ik.
Voila het mes die aan 2 kanten snijd.