Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTraan ogen

Traan ogen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
4-mmc kan nou eenmaal best wel bijten. Heb je echt altijd bij het snuiven een traanoog? Ik heb echt maar af en toe bij een hele grote lijn of te hard snuiven. 9/10 keer niet in ieder geval. Als je het bij iedere punt/lijn hebt misschien toch even kijken hoe de kwaliteit of hoe fijn je 4-mmc is.
4
4mmcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de reden dat je oog zo ontzettend erg kan tranen als je neus prikt van het snuiven?
Als ik een lijn pak van iets wat niet goed gecapt is, dan komt er gewoon liters aan tranen uit mijn oog.
Alleen aan de kant van de neusgat waar ik mee snuif😭
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
4mmc zei:
Wat is de reden dat je oog zo ontzettend erg kan tranen als je neus prikt van het snuiven?
Als ik een lijn pak van iets wat niet goed gecapt is, dan komt er gewoon liters aan tranen uit mijn oog.
Alleen aan de kant van de neusgat waar ik mee snuif😭
Klik om te vergroten...
Teveel 4mmc? Of beter gezegd,egd ligt het aan de synthese of je snuift regelmatig troep / slechte kwaliteit? Of begint bij jou ook hooikoorts seizoen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je lichaam probeert de giftige stoffen weg te spoelen met vocht
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoor en zie het vaker. Ik snuif zelf zéér zelden maar als een stof goed brand dan jankt mijn oog ook. Wel beide ogen ook al snuif ik 1 neusgat.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#6
4mmc zei:
Wat is de reden dat je oog zo ontzettend erg kan tranen als je neus prikt van het snuiven?
Als ik een lijn pak van iets wat niet goed gecapt is, dan komt er gewoon liters aan tranen uit mijn oog.
Alleen aan de kant van de neusgat waar ik mee snuif😭
Klik om te vergroten...

dit had ik ook wel is van ketamine. Betekend gewoon dat je een gevoelige neus hebt. Niks bijzonders.
Nou niet zo janke , die lijnen naar binnen ramme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."