Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is de reden dat je oog zo ontzettend erg kan tranen als je neus prikt van het snuiven? Als ik een lijn pak van iets wat niet goed gecapt is, dan komt er gewoon liters aan tranen uit mijn oog. Alleen aan de kant van de neusgat waar ik mee snuifðŸ˜"
"Beste, Nu heb ik een net zo’n brandende vraag als niet goed gecapte miauw door de neus cabine. In de titel gaf ik al een tip van de sluier. Dus de vraag luidt natuurlijk, wat is het verschil qua gevoel en uiterlijk van de al eerder genoemde designer drugs. Ik heb het al tig keren gedaan, maar niemand heeft mij ooit duidelijk gezegd of ik nu 3mmc of 4mmc koop. Momenteel ben ik nu volgens mij al 2 dagen aan de 3mmc op weg naar de 3e. Vorige week had ik volgens mij 4mmc waarvan ik 2 dagen heb doorgehaald. Van al die andere keren heb ik ook nooit echt een verschil gevoeld dat ik een ander gevoel krijg. Ook krijg ik er geen kater van. Als ik heb geslapen en ik zal bijwijzen van spreken alzheimer hebben, dan zou ik gedacht hebben dat ik nuchter en op tijd naar bed ben gegaan. Iedereen in mijn omgeving heeft juist wel een sterke mening over deze twee soorten, maar niemand weet nu precies wat wat is en ze halen het allemaal door elkaar. Je snapt dus wel dat ik er nooit een wijs uit ben gekomen. Maar nu ben ik er echt klaar mee en wil ik weten wat het verschil is qua uiterlijk en gevoel. En wat jullie mening is in vergelijking met deze twee. Kunnen alsjeblieft de mensen die weten wat ze zeggen hier op reageren, zodat voor mij de verwarring ook eindelijk de wereld uit is geroepen. Ben benieuwd😼"
"Snuffelaar zei: Als je het verschil niet voelt heb je echt geen 4mmc gebruikt. 3-mmc geeft me gevoel van rust en zen. 4-mmc geeft me een mdma gevoel maar meer stimulerend . Klik om te vergroten... Dankjewel, ik denk dat ik dan eerder inderdaad al die tijd 3-mmc heb gebruikt. Ik heb wel een praat kick enzo maar dan het liefste wel lekker op de bank met z’n allen. Daarom vind ik dit nooit fijn op feestjes"