Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombineren Phenibut en Kratom

Combineren Phenibut en Kratom

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
illusion or not?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik hoor jullie praten over 4 gram phenibut...is dat is n beetje to much? Da spul is super bijtend en zuur.. max wat genomen heb is 2 gram. En begon toen wel echt misselijk te worden

Alhoewel, de combo met kratom en hasj wel top was.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan ik 4 gram Phenibut met 4 gram Kratom (Maeng Da) combineren? Of brengt dat extra risico's met zich mee?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou uitkijken voor je maag en darmen...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Zou uitkijken voor je maag en darmen...
Klik om te vergroten...
Kun je dit verder toelichten? Ik heb namelijk normaal nooit last van maag en darmen bij dezelfde individuele doseringen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
John Trap zei:
Kun je dit verder toelichten? Ik heb namelijk normaal nooit last van maag en darmen bij dezelfde individuele doseringen?
Klik om te vergroten...
Phenibut opzich is al een bijtende stof die zware irritatie kan veroorzaken. Kratom idem. Combinatie van deze middelen is gewoon heftig voor je hele maag en darmstelsel. 8 gram is belachelijk veel... Verder weet ik niks over de werking als je deze samen gebruikt. Maar erg gezond lijkt het me niet.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Phenibut opzich is al een bijtende stof die zware irritatie kan veroorzaken. Kratom idem. Combinatie van deze middelen is gewoon heftig voor je hele maag en darmstelsel. 8 gram is belachelijk veel... Verder weet ik niks over de werking als je deze samen gebruikt. Maar erg gezond lijkt het me niet.
Klik om te vergroten...
Kratom een bijtende stof?

@John Trap
Combineren kan, de middelen hebben beide een andere werking. Wel zou je ietswat suf van de combinatie kunnen worden. Ik zou kiezen voor een meer energieke kratom strain zoals Green Malay.

Een dosis van 4 gram phenibut is hoog. Gebruik je pheni vaak of heb je een hoge tolerantie?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
F.E.A.R. zei:
Kratom een bijtende stof?

@John Trap
Combineren kan, de middelen hebben beide een andere werking. Wel zou je ietswat suf van de combinatie kunnen worden. Ik zou kiezen voor een meer energieke kratom strain zoals Green Malay.

Een dosis van 4 gram phenibut is hoog. Gebruik je pheni vaak of heb je een hoge tolerantie?
Klik om te vergroten...
Kratom is enorm slecht voor je organen. Pheni wel wat erger hoor. Maar 4 gram Pheni is sowieso een erg hoge dosis. Heb laatst een keer 4 gram op voor het slapen en ik werd in de ochtend wakker en heb de hele dag overgegeven... En heb best een hoge tolerantie. Maar heb ook vaak een dosis genomen zonder rare bijwerkingen en dan is het wel echt mega chil!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Kratom is enorm slecht voor je organen. Pheni wel wat erger hoor. Maar 4 gram Pheni is sowieso een erg hoge dosis. Heb laatst een keer 4 gram op voor het slapen en ik werd in de ochtend wakker en heb de hele dag overgegeven... En heb best een hoge tolerantie. Maar heb ook vaak een dosis genomen zonder rare bijwerkingen en dan is het wel echt mega chil!
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan eigenlijk niet meer misselijk worden. Ik denk dat dit komt door het vele drinken dat ik in het verleden hebt gedaan. Overgeven is nooit een optie geweest.

Ik heb wel vrienden die bijvoorbeeld al van 20 mg oxycodon, of een paar gram kratom overgeven. Echter, ik kan dit gevoel zeer goed onderdrukken. Maar ik stel zeker niet dat dit goed is! Heb meerdere keren in mijn leven gehoopt dat ik misselijk zou worden en zou gaan overgeven, helaas werkt dit reflex/mechanisme niet meer bij mij..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
F.E.A.R. zei:
Kratom een bijtende stof?

@John Trap
Combineren kan, de middelen hebben beide een andere werking. Wel zou je ietswat suf van de combinatie kunnen worden. Ik zou kiezen voor een meer energieke kratom strain zoals Green Malay.

Een dosis van 4 gram phenibut is hoog. Gebruik je pheni vaak of heb je een hoge tolerantie?
Klik om te vergroten...
Mijn standaard dosis Phenibut is 4 gram, soms redose ik nog 2 gram erbij.

Ik gebruik hoogstens eenmaal per week Phenibut. Heb bij mijn weten nog nooit GHB of andere GABA-B stoffen gebruikt.

Ik heb echter wel een flink benzo en alcohol verleden achter de rug. Maar dat werkt allemaal voornamelijk op GABA-A als ik het goed heb begrepen. Van 4 gram Phenibut ben ik niet echt van de kaart. De eerste keer Phenibut hebt ik meteen 6 gram gebruikt, zonder vreemde bijwerkingen.

Maar dit is dus wel bijzonder, als ik jullie reacties zo zie?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
John Trap zei:
Mijn standaard dosis Phenibut is 4 gram, soms redose ik nog 2 gram erbij.

Ik gebruik hoogstens eenmaal per week Phenibut. Heb bij mijn weten nog nooit GHB of andere GABA-B stoffen gebruikt.

Ik heb echter wel een flink benzo en alcohol verleden achter de rug. Maar dat werkt allemaal voornamelijk op GABA-A als ik het goed heb begrepen. Van 4 gram Phenibut ben ik niet echt van de kaart. De eerste keer Phenibut hebt ik meteen 6 gram gebruikt, zonder vreemde bijwerkingen.

Maar dit is dus wel bijzonder, als ik jullie reacties zo zie?
Klik om te vergroten...
Wauw als ik meer dan 3 gram neem ga ik echt gruwelijk bad. Met aanzienlijk minder gebruik dan jij per week doet is bij mij de magie er al vanaf. Hoe lang doe je dit al? Voel je het nog zoals de eerste keer?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Wauw als ik meer dan 3 gram neem ga ik echt gruwelijk bad. Met aanzienlijk minder gebruik dan jij per week doet is bij mij de magie er al vanaf. Hoe lang doe je dit al? Voel je het nog zoals de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik dit nu ongeveer een jaar. Soms een maand niet, soms een paar weekenden achter elkaar en dan weer een tijd niet.

Ik merk gelukkig geen achteruitgang in de werking! Maar gezien jullie reacties ga ik maar wat minderen dan. Heb totaal geen cravings naar deze stof, maar ik vind het wel relaxed voor een zondagmiddag.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
John Trap zei:
Ik gebruik dit nu ongeveer een jaar. Soms een maand niet, soms een paar weekenden achter elkaar en dan weer een tijd niet.

Ik merk gelukkig geen achteruitgang in de werking! Maar gezien jullie reacties ga ik maar wat minderen dan. Heb totaal geen cravings naar deze stof, maar ik vind het wel relaxed voor een zondagmiddag.
Klik om te vergroten...
Je gebruik gaat goed zo hoor. Dagelijks phenibut gebruiken is levensgevaarlijk, daar moet je niet aan beginnen.

Ikzelf gebruikte vroeger ook weleens +4 gram per keer, maar heb geleerd dat dit teveel is. Ik werd dan behoorlijk manisch. Je zou wat lager kunnen proberen. Uiteindelijk moet je zelf weten hoeveel je neemt afhankelijk van wat je fijn vindt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."