#1
Hallo, ik hoor jullie praten over 4 gram phenibut...is dat is n beetje to much? Da spul is super bijtend en zuur.. max wat genomen heb is 2 gram. En begon toen wel echt misselijk te worden
Alhoewel, de combo met kratom en hasj wel top was.
Alhoewel, de combo met kratom en hasj wel top was.