#1
Ja ik zal een tijdje van de 3mmc en xtc afblijven inderdaad. Bedankt voor het zeggen in ieder geval anders was ik gerust een jaar zo door blijven gaan. Dus nu zal ik het een tijdje met pep en keta moeten volhouden!Tijdens je mdma pauze kun je beter ook geen 3-mmc, 6-apb of andere middelen met serotonine affiniteit gebruiken.
6 x in 2 maanden is wel heftig, helemaal met zulke doseringen. Zou echt een tijdje van de mdma en aanverwanten afblijven. Je gaat jezelf later dankbaar zijn.