Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHik 3mmc

Hik 3mmc

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond,

Ik zit met een probleem. Elke keer als ik 3mmc snuif krijg ik een beetje een opgezette keel en een rare hik. Op begeven moment kan deze hik er dus niet meer uit en blijft als het ware in mijn lichaam zitten, waardoor ik de hele tijd hele rare buikpijn krijg. Ik zit eraan te denken om te kijken of ik dit probleem ook heb met andere middelen snuiven maar ik dacht ik vraag even of iemand dit ook weleens heeft gehad.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Papventje zei:
Goedenavond,

Ik zit met een probleem. Elke keer als ik 3mmc snuif krijg ik een beetje een opgezette keel en een rare hik. Op begeven moment kan deze hik er dus niet meer uit en blijft als het ware in mijn lichaam zitten, waardoor ik de hele tijd hele rare buikpijn krijg. Ik zit eraan te denken om te kijken of ik dit probleem ook heb met andere middelen snuiven maar ik dacht ik vraag even of iemand dit ook weleens heeft gehad.
Klik om te vergroten...
Buikpijn is best vaak voorkomend bij 3-mmc. Ik heb vaak in combinatie met (veel) alcohol dat ik ook een hikje krijg of veel boertjes moet laten. Weet niet of je het in combinatie met iets gebruikt?

Verder bij het goed drinken tijdens je gebruik en niet veel (kunnen) plassen krijg ik wel eens een opgezette buik. Zelf vind ik dit niet zo storend. Zal per persoon verschillen en wie weet de kwaliteit van je 3-mmc.
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kibo3 zei:
Buikpijn is best vaak voorkomend bij 3-mmc. Ik heb vaak in combinatie met (veel) alcohol dat ik ook een hikje krijg of veel boertjes moet laten. Weet niet of je het in combinatie met iets gebruikt?

Verder bij het goed drinken tijdens je gebruik en niet veel (kunnen) plassen krijg ik wel eens een opgezette buik. Zelf vind ik dit niet zo storend. Zal per persoon verschillen en wie weet de kwaliteit van je 3-mmc.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je bericht,

Vaak is het in combinatie met xtc. Alleen al doe ik het niet in combinatie met iets anders krijg ik alsnog die erge buikpijn. Het is ook geen milde buikpijn, maar een gevoel alsof je moet kotsen, hikken en boeren tegelijk terwijl er gewoon geen lucht uit je keel kan komen.
Is het misschien beter om het middel op een andere manier in te nemen of om gewoon een ander middel te gaan gebruiken?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Papventje zei:
Bedankt voor je bericht,

Vaak is het in combinatie met xtc. Alleen al doe ik het niet in combinatie met iets anders krijg ik alsnog die erge buikpijn. Het is ook geen milde buikpijn, maar een gevoel alsof je moet kotsen, hikken en boeren tegelijk terwijl er gewoon geen lucht uit je keel kan komen.
Is het misschien beter om het middel op een andere manier in te nemen of om gewoon een ander middel te gaan gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ik heb het wel eens maar zoals eerder aangegeven ervaar ik het niet zo als storend. Ik heb vaker hetzelfde gevoel bij xtc gehad. Buikpijn zou nog kunnen komen door te weinig vocht. Als dit terugkerend is en erg vervelend voor je zou ik wel aanraden een ander middel te gaan gebruiken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc combineren met 3-mmc is een heel slecht plan.
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kibo3 zei:
Ik heb het wel eens maar zoals eerder aangegeven ervaar ik het niet zo als storend. Ik heb vaker hetzelfde gevoel bij xtc gehad. Buikpijn zou nog kunnen komen door te weinig vocht. Als dit terugkerend is en erg vervelend voor je zou ik wel aanraden een ander middel te gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ahh oké bedankt! Voor zover ik weet had ik elke keer wel goed erop gelet dat ik genoeg water dronk dus misschien valt dit middeltje gewoon niet zo goed bij mij. Wat voor andere middelen zou je aanraden die een soortgelijk effect hebben?
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
xtc combineren met 3-mmc is een heel slecht plan
Klik om te vergroten...
Ik heb dit vaker gehoord, maar tot nu toe is het effect heel lekker. Als je niet al te veel gebruikt kan er ook niet veel misgaan of klopt dat niet?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Papventje zei:
Ik heb dit vaker gehoord, maar tot nu toe is het effect heel lekker. Als je niet al te veel gebruikt kan er ook niet veel misgaan of klopt dat niet?
Klik om te vergroten...
Waar baseer je dat op? Je combineert 2 stimulerende middelen, die ook gedeeltelijk op dezelfde receptoren werken. Dat zorgt voor extra bijwerkingen, extra neurotoxiciteit en extra belasting van je receptoren. Daarnaast is er ook nog een verhoogde kans op het serotonine syndroom en oververhitting.
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blijkbaar heb ik iets goed fout gedaan😂
Denk er trouwens wel aan dat ik dit niet dagelijks doe maar ongeveer eens in de 2 weken. Ik merk ook dat xtc heel erg verminderd is in effect maar bedankt voor jullie hulp in ieder geval! Ik zal ze even doorlezen. Is alleen Pep een goede vervanger voor festivals dan? Ook wil ik bij de comedown aan de ketamine, hoelang zou ik daarvoor mee moeten wachten na het gebruik van pep?
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Waar baseer je dat op? Je combineert 2 stimulerende middelen, die ook gedeeltelijk op dezelfde receptoren werken. Dat zorgt voor extra bijwerkingen, extra neurotoxiciteit en extra belasting van je receptoren. Daarnaast is er ook nog een verhoogde kans op het serotonine syndroom en oververhitting.
Klik om te vergroten...
Ik heb er niet zoveel verstand van als jou😂. Bij veel festivals kom ik mensen tegen die xtc en 3mmc combineren, dus ik nam aan dat het redelijk normaal was. Wel een vreselijke dip erna maar dat is alles wat ik er tot nu toe van gehad heb. Ik weet alleen niet wat de normale doseringen hiervoor zijn, dus misschien kan het komen dat ik last krijg omdat ik me daar niet aan hou.

Vorige keer dat ik zulke erge buikpijn had, had ik dit op(ik weet het niet meer helemaal zeker, dus het is een schatting):
-3 en een halve pil xtc(230mg per pil)
-2/3 gram 3mmc
In een tijd van ongeveer 6 uur
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Papventje zei:
Ahh oké bedankt! Voor zover ik weet had ik elke keer wel goed erop gelet dat ik genoeg water dronk dus misschien valt dit middeltje gewoon niet zo goed bij mij. Wat voor andere middelen zou je aanraden die een soortgelijk effect hebben?
Klik om te vergroten...
Hou het alleen op XTC/MDMA of probeer eens Coke of pep. Je kan ook naar vergelijkbare RC's kijken zoals 4-FMA of het kleine neefje van 3-mmc 3-cmc.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Papventje zei:
Ik heb er niet zoveel verstand van als jou😂. Bij veel festivals kom ik mensen tegen die xtc en 3mmc combineren, dus ik nam aan dat het redelijk normaal was. Wel een vreselijke dip erna maar dat is alles wat ik er tot nu toe van gehad heb. Ik weet alleen niet wat de normale doseringen hiervoor zijn, dus misschien kan het komen dat ik last krijg omdat ik me daar niet aan hou.

Vorige keer dat ik zulke erge buikpijn had, had ik dit op(ik weet het niet meer helemaal zeker, dus het is een schatting):
-3 en een halve pil xtc(230mg per pil)
-2/3 gram 3mmc
In een tijd van ongeveer 6 uur
Klik om te vergroten...
Alleen buikpijn lijkt me dan nog mild. Kerel zeg dit zijn geen gewone dosissen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Papventje zei:
-3 en een halve pil xtc(230mg per pil)
-2/3 gram 3mmc
Klik om te vergroten...
Lol. Rip jouw receptoren.

Papventje zei:
Ik heb er niet zoveel verstand van als jou😂. Bij veel festivals kom ik mensen tegen die xtc en 3mmc combineren, dus ik nam aan dat het redelijk normaal was.
Klik om te vergroten...
Je had natuurlijk wat informatie op kunnen zoeken voordat je onbekende chemicaliën inneemt. Maar bij deze:

Info - Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde XTC?

De laatste tijd worden er steeds meer hooggedoseerde XTC pillen gesignaleerd. Dit zijn XTC pillen met 150/200 milligram MDMA of meer. Bij hogere doseringen nemen de gewenste effecten (het bekende "love" gevoel) niet toe, maar ervaar je meer ongewenste (speedy) effecten. Bij veelvuldig gebruik...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Info - XTC: informatie om risico's te beperken

Feiten die je moet weten: * XTC begint na een half uur tot een uur te werken. Na 3 tot 6 uur is het uitgewerkt. * XTC is 24-72 uur aantoonbaar in de urine. * XTC stimuleert de afgifte van een aantal stoffen in de hersenen waardoor je stemming verandert: je voelt je blij en wil...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Je neemt dus veel te veel mdma. Hou deze regel aan: max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus bij een gewicht van 100kg max 200mg mdma.
Papventje zei:
Wel een vreselijke dip erna maar dat is alles wat ik er tot nu toe van gehad heb.
Klik om te vergroten...
En dan gaan er geen alarmbellen rinkelen? Hersenschade kan wel jaren duren voordat het naar boven komt. Ik ben zo fel omdat ik zelf ook jarenlang mdma en andere zooi misbruikt heb en ik heb er nu al last van. Lees je in en stop met stimulerende middelen combineren!!
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kibo3 zei:
Hou het alleen op XTC/MDMA of probeer eens Coke of pep. Je kan ook naar vergelijkbare RC's kijken zoals 4-FMA of het kleine neefje van 3-mmc
Klik om te vergroten...
Bedankt! Ik zal eens even onderzoek doen over de effecten
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Papventje zei:
Blijkbaar heb ik iets goed fout gedaan😂
Denk er trouwens wel aan dat ik dit niet dagelijks doe maar ongeveer eens in de 2 weken. Ik merk ook dat xtc heel erg verminderd is in effect maar bedankt voor jullie hulp in ieder geval! Ik zal ze even doorlezen. Is alleen Pep een goede vervanger voor festivals dan? Ook wil ik bij de comedown aan de ketamine, hoelang zou ik daarvoor mee moeten wachten na het gebruik van pep?
Klik om te vergroten...
Als je het elke 2 weken gebruikt is het niet gek dat het effect minder word. Lees je daarom zoals @FredKroket zegt goed in. Pep werkt erg goed alleen wel erg lang.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Keta icm pep kan wel maar niet overmoedig worden. Door de pep blijf je voor je gevoel meer nuchter dan zonder pep maar als dat uit begint te werken sta je ineens onvrijwillig de macarena te dansen met spaghettibenen.
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oké top, ga ik voortaan sowieso een maand tussen xtc laten zitten zodat ik niet zoveel hoef te nemen. En wat is dan wel een normale dosis pep? Zodat ik er deze keer niet al te ver overheen ga. Ben idd benieuwd naar de spaghettibenen😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Papventje zei:
Oké top, ga ik voortaan sowieso een maand tussen xtc laten zitten zodat ik niet zoveel hoef te nemen. En wat is dan wel een normale dosis pep? Zodat ik er deze keer niet al te ver overheen ga. Ben idd benieuwd naar de spaghettibenen😂
Klik om te vergroten...
Een maand is ook te kort. 3 maand wordt over het algemeen als de maatstaf genomen. Hoe vaak heb je zulke doseringen mdma gedaan?
P
PapventjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Een maand is ook te kort. 3 maand wordt over het algemeen als de maatstaf genomen. Hoe vaak heb je zulke doseringen mdma gedaan?
Klik om te vergroten...
Oh, dat is wel erg lang. Maar als ik andere dingen wel kan gebruiken is het wel te doen. Ik heb denk in de laatste 2 maanden 6x zo'n hoeveelheid mdma op als het niet meer is dus ik zal er nu even vanaf blijven. Ik weet nu dat het niet zo slim is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Papventje zei:
Oh, dat is wel erg lang. Maar als ik andere dingen wel kan gebruiken is het wel te doen. Ik heb denk in de laatste 2 maanden 6x zo'n hoeveelheid mdma op als het niet meer is dus ik zal er nu even vanaf blijven. Ik weet nu dat het niet zo slim is.
Klik om te vergroten...
Tijdens je mdma pauze kun je beter ook geen 3-mmc, 6-apb of andere middelen met serotonine affiniteit gebruiken.

6 x in 2 maanden is wel heftig, helemaal met zulke doseringen. Zou echt een tijdje van de mdma en aanverwanten afblijven. Je gaat jezelf later dankbaar zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."