Het gehele weekend? Werkt dan de X nog hetzelfde?
Het gehele weekend? Werkt dan de X nog hetzelfde?
Ja lijkt me ook leuk! Maar werkt de X dan niet minder?2-CB is inderdaad een leuke, pep kan ook als je dat leuk lijkt
Nee dat nog niet! Maar las dat je van een lichte hoeveelheid niet extreem gaat trippen?Heb je al ervaring met 2-cb en/of andere tripmiddelen?
Klopt maar zou je wel adviseren om dat eerst eens thuis te proberen. Op een festival kan het (ook in lichte dosis zo der ervaring) overweldigend zijn omdat veel prikkels harder binnenkomen dan met xtc bijvoorbeeld.Nee dat nog niet! Maar las dat je van een lichte hoeveelheid niet extreem gaat trippen?
Aaah oke thanks! Wat zou je dan doen als je drie dagen naar een festival gaat?Klopt maar zou je wel adviseren om dat eerst eens thuis te proberen. Op een festival kan het (ook in lichte dosis zo der ervaring) overweldigend zijn omdat veel prikkels harder binnenkomen dan met xtc bijvoorbeeld.
CokeAaah oke thanks! Wat zou je dan doen als je drie dagen naar een festival gaat?
Als je wilt dat de MDMA optimaal werkt moet je er goed voorbereid aan beginnen, dus genoeg slapen, gezond eten, supplementen nemen en geen drugs in de dagen /week ervoor.dan de X nog hetzelfde?
XTC, ofwel MDMA is een zeer krachtige serotonine releaser waardoor elke andere drug minder goed zal werken en er kruistolerantie optreed. Dit geld ook in mindere mate voor 2C-B en Amfetamine (speed). Wat ik zal doen, is één dag MDMA nemen en de andere dag bijvoorbeeld alcohol, wiet of speed (wat je dan ook graag doet) maar twee dagen achter elkaar MDMA en/of 2C-B is een heel slecht plan.Hi!
Ik heb nu twee keer XTC gebruikt.
over een paar weken ga ik naar Decibel toe! Super veel zin in. Maar we gaan een heel weekend. Wat is een slimme combinatie om te doen qua drugs?
ik wil namelijk de XTC echt goed voelen. Wat ik kon vinden op het forum is om dit dan op de laatste dag te doen. Wat is dan aan te raden voor de andere twee dagen? Ik zag soms 2CB voorbij komen?
Nee denk het niet. Als je al 2 dagen goed bent gegaan op de SOS en of pep maakt het niet uit wat je de 3e dag doet, je gaat er sowieso minder van merken.Het gehele weekend? Werkt dan de X nog hetzelfde?
Ik zou de pep bewaren voor na je avondje xtc anders werkt het inderdaad minder goed. Maar zoals de rest hierboven al beschreef is het eigenlijk niet heel verstandig om twee of drie dagen achter elkaar stimulanten te gebruiken. Doe je dit toch, dan zou ik sowieso wel een paar uur slaap pakken tussendoor om je lichaam nog rust te geven, en goed eten is heel belangrijk, vooral veel vitamines. Als je het zo doet beperk je voor jezelf de risico's maar ze blijven er wel natuurlijk dus wees voorzichtig en party on!Ja lijkt me ook leuk! Maar werkt de X dan niet minder?
Klinkt als een solide plan. Ook genoeg (maar niet teveel) water blijven drinken!Super bedankt voor alle reacties! Ik denk dat ik dit ga doen:
- vrijdag klein beetje alcohol
- zaterdag XTC
-zondag klein beetje pep
alles met mate en voldoende voeding en slaap tussendoor. Super bedankt !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."