#1
Ik weet dat je zenuwen door vaatvernauwing bij sommige drugs wat minder signalen doorgeven, waardoor gevoel anders of minder binnenkomt, dus wellicht dat daardoor pijn ook minder is?
Zou heel goed kunnen ja. En misschien dat in combinatie met mijn dissociatie, dat ik daarom soms helemaal geen pijn voel. Makes sense, thanks(:Ik weet dat je zenuwen door vaatvernauwing bij sommige drugs wat minder signalen doorgeven, waardoor gevoel anders of minder binnenkomt, dus wellicht dat daardoor pijn ook minder is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."