Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen pijn voelen onder invloed van drugs

Geen pijn voelen onder invloed van drugs

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat je zenuwen door vaatvernauwing bij sommige drugs wat minder signalen doorgeven, waardoor gevoel anders of minder binnenkomt, dus wellicht dat daardoor pijn ook minder is?
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb t op dit moment ook met 3-FA. Ik vind het best creepy om helemaal geen pijn te voelen😳 Heb verder ook geen rare hoeveelheden op trouwens en voel me goed.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag me dit al een tijdje af. Ik heb normaal gesproken (nuchter) erg veel last van dissociatie, en daardoor voel ik soms minder fysieke pijn. Waarbij een ander het dan zou uitschreeuwen geef ik dan bijna geen kick.

Maar zodra ik stimulanten gebruik heb ik dit ook, maar dan nog erger. Soms voel ik zelfs helemaal geen pijn meer. Kan mezelf zo hard knijpen of whatever als ik wil, maar het doet geen pijn. Voel alleen een soort pressure.

Hebben anderen dit ook of hoort dit bij mij? Wat dat zou heel goed zou kunnen.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miraculeus zei:
Ik weet dat je zenuwen door vaatvernauwing bij sommige drugs wat minder signalen doorgeven, waardoor gevoel anders of minder binnenkomt, dus wellicht dat daardoor pijn ook minder is?
Klik om te vergroten...
Zou heel goed kunnen ja. En misschien dat in combinatie met mijn dissociatie, dat ik daarom soms helemaal geen pijn voel. Makes sense, thanks(:

Al moet ik zeggen, stel er valt nu een baksteen op mn voet of zo dat dat denk nog wel pijn doetπŸ˜‚ Het is niet compleet weg, maar wel bijna.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem Keta.
Voel je zelfs nog veel minder πŸ˜‚
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is een vrij algemeen bekend feit over drugs en dan met name stimulerende, dissociatieve, en angst/pijn remmende middelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geldt ook voor alcohol.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste Rat, aangezien je met DIS moet leven las ik en je daarom dus veel dissocieert, kan het zijn dat bepaalde delen gewoonweg uitschakelen qua gevoel. Met drugs kan je vaak meer openstaan en hierdoor sneller getriggert worden of onbewust angstig zijn, waardoor sommige delen in jou zich even goed verstoppen zeg maar en niets voelen.
Tenslotte heb je de dissociaties niet voor niets ontwikkeld. Dit is een beschermingsmechanisme van je lijf en brein.
Ik haak hierop in, omdat ik je dit pas zag schrijven. 😌 Ook schreef je hoe ziek je dan wel niet was. Het eerste wat ik dan denk is.. Nee beste Rat, je bent niet ziek, maar beschadigt. (tenslotte ontwikkeld niemand dit omdat het leven over rozen is gegaan, toch?πŸ™πŸ»)

Ook ik heb dissociaties en wordt soms gevoelloos als ik iets gebruik. Ik krijg dan een psychische dwarslaesie zeg maar. Het is een mechanisme wat "aanspringt" wat "denkt" nog nodig te zijn op dat moment.
Ik hoop dat je wat contact met die delen in jezelf kunt krijgen, want die hebben maar een ding nodig... Jou.😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."