#1
Top, bedankt. Ik was bang dat het wellicht een tollerantieverschijsel was, maar kon me dat ook niet echt voorstellen want we houden ons aan de 2-3 maanden regel en nooit van die hoge doses.
Nee hoor, maar vergeet niet dan een bepaalde dosis voor de een veel heftiger kan zijn dan voor de ander!Top, bedankt. Ik was bang dat het wellicht een tollerantieverschijsel was, maar kon me dat ook niet echt voorstellen want we houden ons aan de 2-3 maanden regel en nooit van die hoge doses.
Top, bedankt. Ik was bang dat het wellicht een tollerantieverschijsel was, maar kon me dat ook niet echt voorstellen want we houden ons aan de 2-3 maanden regel en nooit van die hoge doses.
Jullie gebruik klinkt helemaal prima onder controle.Houden zo.
En het klinkt zeker niet als een tolerantie-verschijnsel, eerder âgewoonâ als een ongelukkige nevenwerking. De bijwerkingen verschillen per persoon en ook per keer. Hopelijk heeft ze er een volgende keer minder last van!
Ik heb sinds kort unlocked dat ik over mijn gier ga bij de opkomst. Jaren lang nooit een pizza gefabriceerd op de grond en nu ineens de laatste twee keer in het begin... Ik noem het ook maar een ongelukkige nevenwerking![]()
![]()
Ja, ik zie het gewoon als iets wat er (helaas) bijhoort. Jaren geen last van gehad en nu met zowel mdma als 6-apb beide gehad. Vermoed ook dat het gelijk beetje tussen mn oren gaat zitten. Ik vind het helemaal niet erg als het gebeurt, alleen de keer met mdma stond ik in het midden van het publiek bij de main stage, dat is wel vervelend. Nu met 6-APB zat ik alvast ergens afgelegen lekker op een bankje, dan is er niet zoveel aan de hand haha..
Ik laat het weten!Jullie gebruik klinkt helemaal prima onder controle.Houden zo.
En het klinkt zeker niet als een tolerantie-verschijnsel, eerder âgewoonâ als een ongelukkige nevenwerking. De bijwerkingen verschillen per persoon en ook per keer. Hopelijk heeft ze er een volgende keer minder last van!
Ja joh, veel drugs ontregelen je temperatuur of je perceptie ervan. En zoals vaak, de een reageert daar heftiger op dan de ander. Voorbereiden op beiden uitersten en so wie so goed zorgen voor jezelf, ervoor en erna.Ja, buiten, inderdaad, al was het niet koud. Maar zoals @ljuv al opmerkte: we kunnen beter ook maar een stapel truien meenemen de volgende keer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."