Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 4-MMC

Eerste keer 4-MMC

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen logische zet om twee serotonine releasers achter elkaar te gebruiken.
Naast dat het weinig effect heeft is het ook extra schadelijk voor je receptoren die veel langer moeten herstellen.

Je kunt eventueel overwegen om een klein beetje speed te nemen.
D
DrugsnoobbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi all, ik ben nieuw in de wereld van feesten / drugs en ben recent begonnen met experimenteren. Ik heb afgelopen weekend een festival gehad waarbij ik voor de eerste keer 1 en 1/4 pil XTC heb gedaan en een klein beetje MDMA. Ik ben fit en ben 188cm en 92kg. Over 10 dagen ga ik naar Supremacy (rawstyle festival) en ben van plan om 4-MMC te gaan gebruiken. Het event duurt van 13:00-23:00 (10 uur) en ik zit te denken aan 2 bommetjes van 100mg 4-MMC te slikken verdeelt over de 10 uur. Ik heb zelf wat research gedaan en dit lijkt voor mij een relatief logische zet. Hebben jullie tips / aanvulling en aanraders qua dosering en tijd van inname (vooral of ik een 2e bommetje moet nemen en wanneer dat dan zou moeten zijn) Ik hoor het graag.
-Drugsnoobb
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geef je hoofd wat rust. 10 dagen tussen serotonine releasers is te kort.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yes, daarnaast gaat de 4mmc niet het gewenste effect geven als je 1,5 week ervoor (voor het eerst) XTC hebt gedaan. Je zal in het beste geval strak staan en wakker blijven, maar geen euforisch gevoel krijgen.

Er zijn wel andere drugs die niet of minder op je serotonine werken, die je zou kunnen overwegen!
D
DrugsnoobbLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks voor jullie snelle reacties. Heeft speed geen invloed op de serotonine? Zo nee ben ik met een bommetje van 40-50mg speed het hele festival goed zoet?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugsnoobb zei:
Thanks voor jullie snelle reacties. Heeft speed geen invloed op de serotonine? Zo nee ben ik met een bommetje van 40-50mg speed het hele festival goed zoet?
Klik om te vergroten...
Nee speed werkt op je adrenaline.
Ik doseer zelf niet zo precies en doe altijd een pinkje (ik weet dit is niet verstandig).
Denk dat je beter twee keer een kleine dosering kunt nemen, dat moet genoeg zijn.
Dosering op zich zegt niets, je moet eerst de kwaliteit van je speed weten. Dat weet je als je het laat testen.
Hoe meer je neemt hoe meer negatieve bijwerkingen.
Lees je goed in, voor Speed is een heel uitgebreid topic, hoef je niet alles te vragen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Nee speed werkt op je adrenaline.
Ik doseer zelf niet zo precies en doe altijd een pinkje (ik weet dit is niet verstandig).
Denk dat je beter twee keer een kleine dosering kunt nemen, dat moet genoeg zijn.
Dosering op zich zegt niets, je moet eerst de kwaliteit van je speed weten. Dat weet je als je het laat testen.
Hoe meer je neemt hoe meer negatieve bijwerkingen.
Lees je goed in, voor Speed is een heel uitgebreid topic, hoef je niet alles te vragen.
Klik om te vergroten...

Kleine aanvulling: speed werkt naast op noradrenaline ook voor een groot deel op dopamine. :)

Er is ook wel enige serotonine-affiniteit, maar die is zo klein in het geval van amfetamine dat het er niet heel erg veel toe doet.

Is moeilijk te zeggen of je met 40-50 mg zoet bent, de gevoeligheid verschilt van persoon tot persoon. Fijne van speed is dat je prima kunt stapelen, dus bijnemen als het effect niet voldoende is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."