Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerandering in 4mmc of is het iets anders?

Verandering in 4mmc of is het iets anders?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
L03LELid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!

Ik vraag me af of meerdere dit hebben of zien.
Begin dit jaar als ik miauw miauw kocht kreeg ik echt kristallen. Gewoon meteen een brok. Als ik het dan deed stampen werd het echt fijn poeder met glinsteringen erin.

Later kreeg ik meteen wit poeder in een zakje. Het leek dan net poedersuiker. Poeder bleef dan ook aan de binnenkant van het zakje hangen. Bij de kristallen bleef het in poeder vorm niet hangen.

Daarna werd het een beetje een mengelmoes van poeder en wat brokken. Hierna werden het kleine kristalletjes. Soms als ik het dan tot poeder gemaakt had leek het aan elkaar te plakken tot een beetje van die poeder brokjes. Niet meer zo mooi fijn als dat het eerst was.

Nu tegenwoordig zijn het nogsteeds mini kristalletjes met een hele lichte bruine gloed erover. Heb ook een keer heeeeel licht roze gehad. Maar voornamelijk een klein beetje bruinig. Als ik dit fijnmaal wordt het echt poeder brokken. Zelfs met een pasje fijnstampen werkt niet om het echt fijn te krijgen. Het blijft ook heel erg plakken. Het mooiste is nog dat als ik het op een bord laat liggen het gewoon nat wordt. Eerst maakte ik altijd capsules vooraf en die werden nooit nat en konde zo aantal dagen blijven liggen. Nu is de capsule zowat na 2 uur al opgelost vanuit binnen. Ik kan ze dus niet eens meer vooruit maken. Ik gebruik echt vanaf het begin ook een hard plastic bakje en heb nooit gehad dat het nat werd. Nu voor het eerst dus wel het lijkt dan net natte speed. Toen ik het aan de kant geveegd had voelde ik dat de onderkant van het bakje heel vettig was. Alsof er een olielaag op zat.
Wat mij opvalt is dat alleen in open lucht het nat wordt. Als ik het stamp en terug in een zakje doe dan is het wel dat brokkel poeder en beetje plakkerig, maar niet nat.

Verder qua gevoel merk ik geen verschil tussen alle bovengenoemde vormen. Is ook allemaal afkomstig van dezelfde dealer.

Ik ben benieuwd of meer van jullie dit ervaren of dat ik gewoon langzaam iets anders aan het krijgen ben dan 4mmc.

Ja ik weet dat ik het kan laten testen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je weet dat je het kan laten testen dan doe je dat beter ook. Als je het regelmatig koopt kan je toch wel eens een sample naar een testcentrum brengen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laten testen, speculeren is hier niet toegestaan.

De vorm waarin je drugs komt zegt niet veel over wat het precies is. Daarom altijd laten testen, helemaal als de vorm regelmatig wisselt, zoals bij jouw dealer.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan versneden zijn met pep maatje van me had dat laatst ook je kan het ook proefen aan de smaak en hij brand minder in je neus
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Robventieldop zei:
Kan versneden zijn met pep maatje van me had dat laatst ook je kan het ook proefen aan de smaak en hij brand minder in je neus
Klik om te vergroten...
Speculeren is niet toegestaan hier. Kan versneden zijn met vanalles en hearsay heeft weinig zin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."