Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Hierbij een beetje mijn ervaring met miauw. Ik ben benieuwd of andere dit herkennen. Ik ben een vrouw van 25 jaar. Vrij weinig ervaring met drugs. Eind december 2021 voor het eerst GHB geprobeerd en met Nieuwjaar ook Miauw. De combinatie was geweldig. Ik voelde me heel vrolijk en kon niet meer stil zitten met muziek aan. Zelfs als ik op de wc zat was ik nog aan het dansen. Ik ging heel diepgaand over dingen nadenken en had echt een praat kick. Het begon met alleen weekend gebruik. Ik was dan het hele weekend wakker. Doordeweeks was ik waardeloos en lag ik alleen maar op bed. Wakker blijven was soms echt onmogelijk. Op Vrijdag gingen we weer verder. Ik ben zelfs een keer 6 nachten wakker geweest daardoor. Ik kreeg een schoonmaak kick en heb zelfs dingen schoongemaakt wat je normaal niet snel zou doen. In al die nachten heb ik grotendeels dingen lopen schoonmaken. Gelukkig nam dit na maten af en leerde ik dat het niet nodig was tot het in detail schoonmaken haha Je hebt zoveel focus dat je alles in perfectie wil doen. Hierdoor duurt het alleen 20x zolang. Ik had op dat moment geen werk en dan ook geen verplichtingen dus ik dacht lang leve de lol. Dat lang leve de lol veranderde in dagelijks gebruik. Ik ging weer werken en de week ervoor had ik zoiets van oke ik ga stoppen. 5 dagen niks gebruikt en ik bleef moe en waardeloos. Alleen maar op de bank liggen en veel geslapen. Oh en ik kan trouwens gewoon goed eten. Dit doe ik dan ook gewoon. Veel groente en fruit. Op begeven moment wilde ik me niet meer zo voelen dus ben ik weer gaan gebruiken. Meteen voelde ik me weer fit. Het dagelijks gebruik begon weer. Alleen ik ben gewoon wakker. Ik voel me niet euforisch of licht in me hoofd. Gewoon nuchter voel ik me. Ik kan 's nachts ook gewoon slapen. Alleen dan moet ik gewoon gaan liggen en me ogen dicht doen. Bonnen 10 min slaap ik. Ookal heb ik net daarvoor een lijn genomen. Na een tijdje begon ik last te krijgen van me maag. Ik dacht dat het kwam door me maagverkleining die ik in 2020 had gehad. Ik durfde alleen niet naar de dokter vanwege de hoge bloeddruk. Ik ben dus me voeding gaan aanpassen en dagelijks omeprazol gaan slikken. Dagelijks slik ik al extra vitamine. Vitamine c, calcium, foliumzuur, multi vitamine. De ene dag had ik er wel last van en de andere dag niet. Het werd alleen steeds erger. Deze week was het een beetje mijn grens. Pijn in de maag werd steeds erger en wist me geen houding te geven. Me linker arm/hand die tintelend aanvoeld en alsof hij ieder moment in de kram schiet. Dit geld ook voor me linker been. Ik ben toen meer gaan lezen hier en las dus dat het door de drugs kan komen. Toen was mijn instelling ik ga meteen stoppen. Dit was woensdag avond. Tot nu toe heb ik het ook niet meer gebruikt, maar wel aangeraakt haha. Ik stamp het namelijk altijd en doe het in capsules voor mijn vriend haha. Ik heb er totaal geen moeite mee om het niet te pakken. Dit wist ik al. Waar ik tegenop zach was de kater. Ik ben gewend dat de eerst dag nuchter meevalt en je die goed doorkomt, maar dat het daarna ellende is. Nu moet ik zeggen dat ik vandaag ook goed ben doorgekomen. Ik vermoed dat dit komt doordat ik fulltime werk? Ik werk wel thuis en zit achter de computer. Vanmiddag had ik wel een moment dat ik moeite had met wakker blijven. In me pauze ben ik ook gewoon even gaan liggen. Ik lag op me rug en heb voor het eerst een slaapverlamming gehad. Gelukkig ben ik niet iemand die in paniek raakte. Ik ben me vrij snel gaan focussen op iets van me lichaam bewegen. Ik heb dit in 37 minuten (iets te lang pauze hierdoor haha) 2 keer gehad. Ik had geen idee wat het was dus heb het opgezocht. Ben benieuwd of dit nog vaker komt. Heb gelezen dat dit vaak is als je op je rug slaapt. Ben zelf een buik slaper. Nu gaat het me nog aardig goed af. Pijn in de maag is echt veel minder en zo goed als weg. Soms nog wel last van me hand. Me ader word dat ook helemaal dik. Ik hoop dat het blijft zoals nu en ik er verder geen last meer van heb en dat ik niet die hele erge dip ga krijgen waar ik zo tegenop zag. Ik gebruikte ook niet veel. Voor mijn gevoel dan. Ik gebruikte vaak nog geen halve gram per dag. De lijn die ik nam was ongeveer 10 mg. Het branden zo erg dat ik niet meer pakte. Tranen liepen over me wangen anders. Nu brand het ook maar minder. Capsules heb ik ook geprobeerd, maar had pas effect bij 30mg. Waarschijnlijk door de maagverkleining en er minder opname is. Hierdoor moest ik dus een stuk meer erin doen. Verder weet ik dat ik verslavings gevoelig ben. De reden dat ik wil stoppen is voor me gezondheid en ik me eigenlijk niet meer heel anders voel als nuchter. Ik zat er alleen mee dat ik de eerste keer niet door de kater kwam en ik nu gewoon 40 uur moet werken. Ik heb dan dus bijna 6.5 maand dagelijks gebruikt. Er is nog wel meer dat ik erover kan zeggen, maar het belangrijkste heb ik nu wel verteld. Mochten mensen dingen willen weten dan zal ik er nog wel meer over vertellen"
"Ja gelukkig heb ik hier totaal geen last van. Ik ben spontaan gestopt en heb er tot nu toe echt geen last van gehad. Ik maak nogsteeds de capsules voor me vriend. Heb het ook een tijdje bij me gedragen voor het geval ik het niet meer zou trekken. Gelukkig het nooit hoeven gebruiken. Inmiddels dus 1,5 week gestopt. Ik heb geen buikpijn meer en geen last meer van me arm. Afgelopen weekend met een feestje kort gedacht van zou ik het doen, maar vind mezelf zonder ook prima. Heb een drankje gedronken en een leuke avond gehad. Ik denk er ook totaal niet aan. Verder geen slaapverlamming meer gehad. Ik denk dat ik er zo klaar mee was en dat het hielp dat mijn instelling juist was. Ik was er zo klaar mee. Verder ben ik heel positief ingesteld en heb me nooit rot gevoelt dat ik daarom drugs gebruikte. Ik draag het ook niet meer bij sinds vrijdag. Heb het ook met het feestje thuis gelaten. Ik ben super blij dat ik het niet meer gedaan heb en trots op mezelf dat ik die stap genomen heb. Verder wel nog een vraag en of mensen hier ervaring mee hebben. Ik irriteer me eraan dat mijn pupillen in de avond nogsteeds groot worden. Hierdoor lijkt het net of ik wel gebruikt heb en moet ik me soms verdedigen tegen mensen. Ik heb daar wel schijt aan. Zeg ook vaak van ja als je het niet gelooft is het jou probleem. Ik weet beter. Hebben meer mensen hier ervaring mee en hoelang duurt het voor dit weg is? Verder ook de eerste dagen steeds een loopneus gehad. Waardoor je steeds je neus ophaald. Verder kan ik wel echt zeggen dat als je wil stoppen je dingen moet ondernemen. Ik heb 1 dag gehad dat ik niks gepland had en de hele dag willen slapen en me ellendig gevoelt. Andere dagen moeten werken of dingen gepland en die kwam ik goed door. Elke dag rond 10 a 11 uur naar bed en om half 7 opgestaan en in het weekend vaak rond 8 uur."
"Nu weer een tijdje verder gaat het nogsteeds goed. Laatst 1 avond een keer gebruikt met een feestje en optijd gestopt, zodat ik wel gewoon kon slapen. Zondag gewoon lekker uitgeslapen en geen kater niks gehad en ook de behoefte niet. Wat me alleen zwaar valt zijn de lichamelijke klachten die je met het gebruiken nooit voelde omdat het verdoofd werd. Heb weer last van migraine. Ook op het moment keelontsteking. Hierdoor heb ik alsnog slapeloze nachten van het hoesten en de pijn in me keel. Dan denk ik soms wel eens van lijn erin en gaan met die banaan. Gelukkig besef ik me heel goed dat het een tijdelijke oplossing is en ik er niet beter van wordt. Dat is de reden dat ik het toch niet doe. Het is nu 03:00 s' nachts en lig wakker van de koorts en het hoesten. Kan er bijna wel van janken. Snap niet dat met het gebruiken ik dit toen niet erg vond om niet te kunnen slapen. Ik zou op dit moment niks anders willen dan slapen. Heb inmiddels 20 mg diazepam op. Over een periode van 4 uur, maar het werkt niet. Heb me van het bed al naar de bank verplaats en gewoon de tv aangezet. Lig rustig te kijken, maar ik wordt niet eens moe. Tolerantie voor slaapmedicatie heb ik niet. Nam ze zelfde. 1 keer in de 2 maanden is al veel zeg maar. De verjaardag waar ik het over had was 2 weken geleden. Toen had ik loretemazepam. Zal rond 6 uur. Net als afgelopen 2 dagen in slaap vallen en wakker worden rond 12 uur. En dan kan ik vervolgens niet meer slapen. Denk eerder dat me lichaam een tolerantie voor slapeloosheid heeft opgebouwd."
"Hoi allemaal! Ik vraag me af of meerdere dit hebben of zien. Begin dit jaar als ik miauw miauw kocht kreeg ik echt kristallen. Gewoon meteen een brok. Als ik het dan deed stampen werd het echt fijn poeder met glinsteringen erin. Later kreeg ik meteen wit poeder in een zakje. Het leek dan net poedersuiker. Poeder bleef dan ook aan de binnenkant van het zakje hangen. Bij de kristallen bleef het in poeder vorm niet hangen. Daarna werd het een beetje een mengelmoes van poeder en wat brokken. Hierna werden het kleine kristalletjes. Soms als ik het dan tot poeder gemaakt had leek het aan elkaar te plakken tot een beetje van die poeder brokjes. Niet meer zo mooi fijn als dat het eerst was. Nu tegenwoordig zijn het nogsteeds mini kristalletjes met een hele lichte bruine gloed erover. Heb ook een keer heeeeel licht roze gehad. Maar voornamelijk een klein beetje bruinig. Als ik dit fijnmaal wordt het echt poeder brokken. Zelfs met een pasje fijnstampen werkt niet om het echt fijn te krijgen. Het blijft ook heel erg plakken. Het mooiste is nog dat als ik het op een bord laat liggen het gewoon nat wordt. Eerst maakte ik altijd capsules vooraf en die werden nooit nat en konde zo aantal dagen blijven liggen. Nu is de capsule zowat na 2 uur al opgelost vanuit binnen. Ik kan ze dus niet eens meer vooruit maken. Ik gebruik echt vanaf het begin ook een hard plastic bakje en heb nooit gehad dat het nat werd. Nu voor het eerst dus wel het lijkt dan net natte speed. Toen ik het aan de kant geveegd had voelde ik dat de onderkant van het bakje heel vettig was. Alsof er een olielaag op zat. Wat mij opvalt is dat alleen in open lucht het nat wordt. Als ik het stamp en terug in een zakje doe dan is het wel dat brokkel poeder en beetje plakkerig, maar niet nat. Verder qua gevoel merk ik geen verschil tussen alle bovengenoemde vormen. Is ook allemaal afkomstig van dezelfde dealer. Ik ben benieuwd of meer van jullie dit ervaren of dat ik gewoon langzaam iets anders aan het krijgen ben dan 4mmc. Ja ik weet dat ik het kan laten testen"