Net zoals koks altijd doen.. Een scheutje of een snufje is 1 dosering 🤣
#2
Goeiedag
Wat is de correcte manier van berekenen van een dosering?
Stel je wilt een dosering maken van 160mg mdma. Weeg je dan 160 mg af en flikker je dat in je mik? Of als voorbeeld de mdma is 72% puur weeg je dan ongeveer 222mg af zodat je 160mg puur werkzame stof mdma hebt? Dus altijd terug terug rekenen naar 100 procent werkzame stof als je weet wat de puurheid van het product is?
Groeten
#3
Als je de zuiverheid weet, dan hou je daar inderdaad rekening mee. Maar als de zuiverheid laag is, is natuurlijk wel de vraag wat er dan nog bij zit. Als het alleen maar vulmiddel is, prima. Maar als er andere spullen bij zitten wil je daar misschien niet teveel van binnen krijgen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.