Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugshonden.

Drugshonden.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Even if I don't have a dog in the fight, you're never gonna get rid of the fight in the dog

89e41e510e876c3c502844c0a88b30a2.png
r
raintjevosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi hallo goeienavond, wie weet of er bij het sportpaleis in antwerpen drugshonden worden gebruikt?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
raintjevos zei:
Hoi hallo goeienavond, wie weet of er bij het sportpaleis in antwerpen drugshonden worden gebruikt?
Klik om te vergroten...

Als ze dat doet, dan zullen vrij weinig mensen dat weten denk ik. Weet niet hoe het in België is, maar in Nederland zie ik zelden tot nooit drugshonden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Als ze dat doet, dan zullen vrij weinig mensen dat weten denk ik. Weet niet hoe het in België is, maar in Nederland zie ik zelden tot nooit drugshonden.
Klik om te vergroten...
Zag ze dit jaar op het perron bij Amsterdam CS toen ik op de Thalys ging stappen. De agenten hadden niet echt een (vol) uniform aan, maar waren ook niet in burger.

Het schijnt dat er in Parijs ook drugscontroles zijn op passagiers die de Thalys verlaten maar die heb ik zelf nog niet gezien.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een maat heeft er 1 thuis die was te oud geworden om bij de politie te blijven werken. Leuke commando's wist de hond zoals luid 'Joeye' en hij ging hard blaffen of 'ruik naar geuren' etc.

Los daarvan intesant om erachter te komen wat hij wel en niet kan ruiken 😇
Casrus zei:
Het schijnt dat er in Parijs ook drugscontroles zijn op passagiers die de Thalys verlaten maar die heb ik zelf nog niet gezien.
Klik om te vergroten...

Hm reis daar circa 3x per jaar heen en nog nooit een hond gezien wel 2x een scanner waarvan dat maar 1x actief was.

Maar altijd een risico wat ik of niemand zou moeten doen.

Waarschijnlijk had ik gewoon geluk omdat het meestal buiten het hoogseizoen is altijd.

In België heb ik geen idee , kunnen ook gewoon speurhonden zijn k9 honden geen drugshandel. Meen dat die een speciaal pakje aan hebben in het algemeen. Uitzonderingen daargelaten.

Als je het vermoed neem niks mee , scheelt een hoop problemen en geld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."