Hoi hallo goeienavond, wie weet of er bij het sportpaleis in antwerpen drugshonden worden gebruikt?
Zag ze dit jaar op het perron bij Amsterdam CS toen ik op de Thalys ging stappen. De agenten hadden niet echt een (vol) uniform aan, maar waren ook niet in burger.Als ze dat doet, dan zullen vrij weinig mensen dat weten denk ik. Weet niet hoe het in België is, maar in Nederland zie ik zelden tot nooit drugshonden.
Het schijnt dat er in Parijs ook drugscontroles zijn op passagiers die de Thalys verlaten maar die heb ik zelf nog niet gezien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."