#1
Hoi mensen ik heb per ongeluk net een grapefruit gegeten(dacht dat het een bloed sinaasappel was) En gisteren avond Keta genomen + een paar biertjes gedronken is het okee als ik over een uur een tramadol tablet neem van 50mg ? En anders Oxazepam 10mg ? Of kan ik dit nu allemaal wel vergeten omdat ik de grapefruit heb gegeten(en die interact met veel medicijnen lees ik overal) of omdat de keta of alcohol nog niet uit me lichaam is verdwenen ?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!

