Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLicht gevoel na miauw

Licht gevoel na miauw

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
Wat bedoel je met miauw? 3-mmc of 4-mmc? Op welke manier gebruik je? Oraal of nasaal? Drink je genoeg tijdens gebruik?
l
lynn25Lid
Hoi, ik gebruik miauw nog niet zo lang en zit met een vraag waar ik op internet geen antwoord op kan vinden. Paar weken geleden op een random feestje miauw gebruikt toen ik thuis kwam was het nog niet uit gewerkt toen ik in bed ging liggen niks aan de hand kon alleen niet slapen ( maar dat is logisch) toen kreeg ik opeens hoofdpijn. Negeren dacht ik op gegeven moment voelde me hele hersenen soort van verdoofd waarna het door trok tot me hele lichaam. Ik ben toen gaan eten omdat ik dacht dat het daar aan lag voelde me iets beter en ging slapen. Volgende feest weer miauw gebruikt deze keer met een beetje angst dat het weer ging gebeuren en ja hoor pressies het zelfde gevoel alleen nu was het de dag erna nog steeds het verdoofde gevoel in men hoofd (trok alleen niet door naar rest van men lichaam)Maak ik mezelf gek dat ik die dingen voel of moet ik niet meer gebruiken. Help
M
MR_CHIPLid
check ook vooral je bloeddruk als je dat kan doen
m
mitchieeeLid
Ik zou t eigelijk niet meer gebruiken, maar je weet wat ze zeggen 3x is scheeprecht
l
lynn25Lid
PsyTekz zei:
Wat bedoel je met miauw? 3-mmc of 4-mmc? Op welke manier gebruik je? Oraal of nasaal? Drink je genoeg tijdens gebruik?
Klik om te vergroten...
3-mmc en ik gebruik het nasaal en naar mijn weten drink ik wel goed
l
lynn25Lid
robinjoo1 zei:
check ook vooral je bloeddruk als je dat kan doen
Klik om te vergroten...
Tijdens het gebruiken of nuchter?
l
lynn25Lid
mitchieee zei:
Ik zou t eigelijk niet meer gebruiken, maar je weet wat ze zeggen 3x is scheeprecht
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je?
M
MR_CHIPLid
lynn25 zei:
Tijdens het gebruiken of nuchter?
Klik om te vergroten...
allebei dan weet je misschien een normaal waarde en kijken of dat veel afwijkt als je onder invloed bent

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."