Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA vloeibaar: dosering

4-FMA vloeibaar: dosering

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Benji86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen allen!

Ik ben nieuw hier en ook nog redelijk groen in het gebruik van drugs. Ik blow af en toe en heb her en der wat XTC gebruikt. Voor oud en nieuw zocht ik wat leuks om met vrienden te doen en na wat voorlichting bij de plaatselijke smartshop viel mijn keuze op 4-FMA.

Het betreft de vloeibare variant in een klein buisje (5ml) waar de dame die me hielp vertelde dat een half buisje een goede dosering is. Gezien we allemaal niet bijster veel ervaring hebben met drugs vroeg ik me af of een half buisje inderdaad wel een goede dosis is voor ons. Iemand ervaring met de vloeibare variant die me wellicht wat advies kan geven? Ik heb gezocht op het forum maar kom eigenlijk alleen maar topics tegen over capsules en poeder.

alvast heel erg bedankt voor jullie advies en een fijne jaarwisseling gewenst! :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met milliliters kun je inderdaad helemaal niks. Je moet weten hoeveel gram erin zit (of andere informatie waarmee je het totale gewicht van de 4-FMA kunt berekenen).

Dat is ook het probleem met drugs die zitten opgelost in vloeistoffen. Dan heb je minder controle over de hoeveelheid die je inneemt omdat je niet kunt zien of wegen hoeveel drugs erin zitten opgelost (tenzij je een toevallig een GC-MS met referentiemateriaal thuis hebt staan 😂).

Mijn advies zou zijn om de 4-FMA niet daar in die vorm te kopen. Je kan het ook op andere adressen (die ik niet ga noemen, ook niet in een PM), kopen in kristal- of poedervorm. Dat is beter want dan kan je het zelf afwegen met een milligramweegschaal.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd meten is weten gewoon poeder gebruiken (desnoods doe je het in een capsule) is mijn advies
B
Benji86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus die knoei die ik gister heb gekocht maar beter ongeopend weggooien? 😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benji86 zei:
Dus die knoei die ik gister heb gekocht maar beter ongeopend weggooien? 😅
Klik om te vergroten...
Perfecte conclusie 👌🏼
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
het is in ieder geval niet te meten hoeveel je met een hoeveelheid ml binnenkrijgt
proefkonijn ftw!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Benji86 zei:
Dus die knoei die ik gister heb gekocht maar beter ongeopend weggooien? 😅
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel een sterke vuistregel om alleen gecheckte drugs in te nemen waarvan je zelf de dosis kunt controleren ja.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Enige voordeel is: als het misgaat weet je waar je moet zijn.
B
Benji86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Super bedankt allen. Ik sla maar over 😅 better safe than sorry. Fijne jaarwisseling allen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."