Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen effect

Geen effect

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jennLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben 43 en heb vanaf zo ong mn 14e van alles geprobeerd en periodes vaak genomen en dan weer niet, enige wat een blijvend dagelijks iets is, is blowen. Wat ik me altijd heb afgevraagd, van alles heb ik wel de gewenste effecten mogen ervaren behalve coke. Nog nooit heb ik daar enig effect van gehad, behalve lui worden, niet het gewenste gevoel. Maakt niet uit op welke leeftijd ik was, of de hoeveelheid. T heeft nooit iets effect gehad, heeft dat met iets te maken vraag ik me af. Ik ken mensen met adhd die mij vertellen geen effect te voelen bij speed. Vandaar mijn vraag hiernaar
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik had eerst een hele trits stimulanten uitgeprobeerd, met het idee dat ik niet aan de coke zou gaan omdat ik dat waarschijnlijk te leuk zou vinden.

Uiteindelijk na ruim 10 jaar experimenteren met van alles toch een keertje coke geprobeerd, en ik was echt geschokt.

Het deed echt geen fuck 😅

Maarja, blijkt dat veel mensen dat juist heel leuk vinden. Dat idee dat je wel wakker en alert bent, maar dat je van jezelf niet doorhebt dat je onder invloed bent.

Ik snapte gelijk de hype over 4-FA destijds een stuk meer..

Dus ik denk dat je wel gewoon de effecten van coke hebt gevoeld. Het is alleen niet wat je zou verwachten bij zo'n populaire harddrug.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ADHD en merk wel degelijk de effecten echter ervaar ik ze anders en het extreme uit zich niet.

De lichamelijke effecten zoals een snellere hartslag en het verkrampen en/of aanspannen van spiergroepen is wel degelijk aanwezig en voelbaar.

Alleen ontstaat er bij mij geen explosie aan energie. Geen rush of euforische effecten die ik bijvoorbeeld van XTC of MDMA wel krijg.

Mijn hoofd word leeg, ik ben volledig rustig voornamelijk in de bovenkamer, relaxed en gefocust. De reeds aangebrachte structuur en processen in mijn hoofd krijgen vorm en dit komt tot uiting in het daadwerkelijke handelen.

Ik ervaar dus ook niet de ‘verwachte’ effecten. Maar helemaal niets voelen is in mijn geval alsnog niet aan de orde.

Ik heb op mijn 23e eenmaal cocaïne gesnoven en daar ging ik ook spontaan van gapen 🥱 Of dat dit toen te maken heeft gehad met ADHD of dat het gewoon aan de kwaliteit lag…

Met de diagnose en zelfkennis die ik nu bezit vermoed ik wel dat het in mijn geval gerelateerd is aan ADHD.

Echter vind ik ‘helemaal niets’ voelen wel erg opmerkelijk. Linksom of rechtsom gaat er een chemische stof je lichaam in die er in de basis niet hoort te zijn. Daar reageer je in mijn optiek altijd op.
j
jennLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, precies, ik kan idd daardoor niet begrijpen dat het zo populair is, altijd heb ik te horen gekregen dat ik dan vast het goede spul niet had maar in de loop van al die jaren moet het er vast eens tussen hebben gezeten😂. Aan de ene kant heb ik t altijd wel jammer gevonden haha maar heeft ook geen verslavend effect gehad gelukkig terwijl ik zeer verslavings gevoelig ben
Bedankt voor je verhelderende antwoord
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
jenn zei:
Haha, precies, ik kan idd daardoor niet begrijpen dat het zo populair is, altijd heb ik te horen gekregen dat ik dan vast het goede spul niet had maar in de loop van al die jaren moet het er vast eens tussen hebben gezeten😂. Aan de ene kant heb ik t altijd wel jammer gevonden haha maar heeft ook geen verslavend effect gehad gelukkig terwijl ik zeer verslavings gevoelig ben
Bedankt voor je verhelderende antwoord
Klik om te vergroten...
Ik was inderdaad ook enorm teleurgesteld en baalde als een stekker van de €50,- euro die ik naar mijn idee beter door de plee had kunnen spoelen😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Combineer met alcohol. Extra schadelijk maar ook extra lekker.
*Edit en anders verspil je geld niet. Het leven is al duur zat.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het een paar keer geprobeerd nu en heb ook (zo goed als) geen effect gemerkt, behalve dat ik daarna niet kon slapen. De laatste keer was in combinatie met alcohol en zelfs daarbij kan ik niet echt zeggen dat het effect had. Zeker niet het geld waard voor mij.

Misschien dat ik in 2024 nog eens probeer. Ga het niet blijven proberen om het proberen in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."