Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 43 en heb vanaf zo ong mn 14e van alles geprobeerd en periodes vaak genomen en dan weer niet, enige wat een blijvend dagelijks iets is, is blowen. Wat ik me altijd heb afgevraagd, van alles heb ik wel de gewenste effecten mogen ervaren behalve coke. Nog nooit heb ik daar enig effect van gehad, behalve lui worden, niet het gewenste gevoel. Maakt niet uit op welke leeftijd ik was, of de hoeveelheid. T heeft nooit iets effect gehad, heeft dat met iets te maken vraag ik me af. Ik ken mensen met adhd die mij vertellen geen effect te voelen bij speed. Vandaar mijn vraag hiernaar"
"Haha, precies, ik kan idd daardoor niet begrijpen dat het zo populair is, altijd heb ik te horen gekregen dat ik dan vast het goede spul niet had maar in de loop van al die jaren moet het er vast eens tussen hebben gezeten😂. Aan de ene kant heb ik t altijd wel jammer gevonden haha maar heeft ook geen verslavend effect gehad gelukkig terwijl ik zeer verslavings gevoelig ben Bedankt voor je verhelderende antwoord"