#1
Ik gebruik nu ongeveer 3 jaar af en toe XTC in een thuisfeestje. Ik heb in die periode veel geleerd over wat ik wel/niet moet doen. En ik dacht dat ik hiermee redelijk betrouwbaar mijn drugservaring onder controle had.
Wat ik heb geleerd zijn o.a. XTC testen, juiste dosering t.o.v. gewicht, met Lege maag starten, geen viagra voor xtc en dat soort dingen.
Ongeveer een jaar geleden heb ik een redelijke hoeveelheid pillen gekocht nadat ik een sample had laten testen. Deze kwamen goed uit de test, met 185mg. En deze werkten dan ook altijd goed, door 1,5*lichaamsgewicht te doseren. Elke keer dat ik deze pillen heb gebruikt, tot de laatste keer was het effect erg goed en lekker intens. Ik heb ze vorig jaar een aantal keer gebruikt, met elke keer heel goed en intens effect.
Ik doe het thuisfeestje altijd op een vrijdag middag + avond, waardoor ik het weekend lekker kan bijkomen en maandag weer redelijk fris aan het werk kan. Dus afgelopen vrijdag samen met een vriendin om 14.00 uur begonnen. Ik had 7.00 in de ochtend licht ontbeten. Maar het effect van de XTC was er wel maar beduidend minder dan ik gewend ben. Ik heb nog een beetje bij genomen, maar ben daar terughoudend in, omdat ik in het verleden daar slechte ervaringen mee heb. Maan alsnog was het maar een erg milde ervaring. Vaak switchen we aan het eind van de XTC high over op GHB, en de GHB ervaring was veel lekkerder dan XTC, terwijl dit meestal andersom is. En ik heb ook bijna geen kater er van. Zaterdag was ik behoorlijk actief al, en nu zondag voel ik eigenlijk helemaal niets meer van het feit dat ik gebruikt heb.
Enkele relevante aspecten:
Ik dacht eerst dat de pillen te oud zijn geworden, maar na veel googlen wordt overal aangegeven dat de werking bijna niet afneemt over de jaren.
Nu denk ik zelf aan, dat het wellicht niet heel goed gemixt was, en daarom de dosis per pill sterk varieert. Maar weet dat uiteraard niet zeker. Mijn partner waarmee ik het nam, had ook minder effect dan normaal, en zij had al 2 jaar geen XTC meer gebruikt.
Waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Want ik wil volgende keer weer lekker intens genieten.
Wat ik heb geleerd zijn o.a. XTC testen, juiste dosering t.o.v. gewicht, met Lege maag starten, geen viagra voor xtc en dat soort dingen.
Ongeveer een jaar geleden heb ik een redelijke hoeveelheid pillen gekocht nadat ik een sample had laten testen. Deze kwamen goed uit de test, met 185mg. En deze werkten dan ook altijd goed, door 1,5*lichaamsgewicht te doseren. Elke keer dat ik deze pillen heb gebruikt, tot de laatste keer was het effect erg goed en lekker intens. Ik heb ze vorig jaar een aantal keer gebruikt, met elke keer heel goed en intens effect.
Ik doe het thuisfeestje altijd op een vrijdag middag + avond, waardoor ik het weekend lekker kan bijkomen en maandag weer redelijk fris aan het werk kan. Dus afgelopen vrijdag samen met een vriendin om 14.00 uur begonnen. Ik had 7.00 in de ochtend licht ontbeten. Maar het effect van de XTC was er wel maar beduidend minder dan ik gewend ben. Ik heb nog een beetje bij genomen, maar ben daar terughoudend in, omdat ik in het verleden daar slechte ervaringen mee heb. Maan alsnog was het maar een erg milde ervaring. Vaak switchen we aan het eind van de XTC high over op GHB, en de GHB ervaring was veel lekkerder dan XTC, terwijl dit meestal andersom is. En ik heb ook bijna geen kater er van. Zaterdag was ik behoorlijk actief al, en nu zondag voel ik eigenlijk helemaal niets meer van het feit dat ik gebruikt heb.
Enkele relevante aspecten:
- Heb de XTC 1 jaar in bezit, in een doosje droog bij kamertemperatuur bewaard;
- Heb de XTC vaker gebruikt en tot nu toe altijd zelfde goede effect. (En getest 185mg);
- Tijd tussen de laatste keer en deze keer is behoorlijk lang. De laatste keer was in september, en daarna dus afgelopen vrijdag;
- Ik had de nacht er voor goed geslapen;
- Licht gegeten 7 uren voor inname;
- De Kater is veel minder dan normaal.
Ik dacht eerst dat de pillen te oud zijn geworden, maar na veel googlen wordt overal aangegeven dat de werking bijna niet afneemt over de jaren.
Nu denk ik zelf aan, dat het wellicht niet heel goed gemixt was, en daarom de dosis per pill sterk varieert. Maar weet dat uiteraard niet zeker. Mijn partner waarmee ik het nam, had ook minder effect dan normaal, en zij had al 2 jaar geen XTC meer gebruikt.
Waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Want ik wil volgende keer weer lekker intens genieten.