Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagklachten

Maagklachten

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KateuittenboschLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag,
Mijn naam is kate en ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand hier misschien meer van af weet of het zelf herkend. Ik was er vroeg bij met het gebruiken van drugs, het begon bij een pilletje toen ik 14 was. Ik ben nu 18 en gebruik nog steeds regelmatig drugs op feesten of met vriendinnen als we bij mij thuis chillen. Wij gebruiken standaard nu blue, dat is een vloeibaar spulletje met ghb, mdma, speed en daar snuif ik nog ketamine bij. Nu heb ik sinds het afgelopen jaar last van mijn maag en buik. Na het gebruiken en soms tijdens heb ik een super gevoelige maag, ook krijg ik een soort misselijk/brandend maagzuur gevoel wat tot boven aan mijn keel komt. Ook krijg ik krampen wat voelt alsof ik moet poepen maar als ik het probeer komt er niks uit. Het rare van dit verhaal is dus dat ik zelfs voor dat ik ga gebruiken al dit gevoel krijg en dan vooral de pijn aan mijn maag en al een soort maagzuur achtig iets wat omhoog komt als ik al denk aan het spul omdat ik weet dat ik het moet drinken of het ruik. Het lijkt wel alsof mijn lichaam op slot gaat. de volgende dag na het gebruiken is zelfs mijn spuug doorslikken al met moeite of het drinken van water. Het drinken en nemen van de blue gaat ook met heel veel moeite. En als gevolg daarna dus heftige stekende pijn aan mijn maag waardoor zelfs lopen al te vermoeiend/te veel pijn doet. Als ik loop moet ik zelfs gebogen naar voren toe buigen vanwege de pijn. Ik heb echt alles geprobeerd op te zoeken maar ik kan hier niks over vinden, vandaar dat ik hoop dat iemand hier dit misschien herkend of weet waar dit door komt.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt niet goed ik zou naar een huisarts gaan ghb kan buikklachten veroorzaken en keta ook
K
KateuittenboschLid
01-01-2024, 00:00
#3
Harry In De Warrie zei:
Klinkt niet goed ik zou naar een huisarts gaan ghb kan buikklachten veroorzaken en keta ook
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je bericht! Ik denk dat ik dat inderdaad maar is moet gaan doen. Wie weet is het dan toch wel een maagzweer..?!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harry In De Warrie zei:
Klinkt niet goed ik zou naar een huisarts gaan ghb kan buikklachten veroorzaken en keta ook
Klik om te vergroten...
Harry in de warrie is er weer? Welcome back! 😅

OT:
Kateuittenbosch zei:
Wie weet is het dan toch wel een maagzweer..?!
Klik om te vergroten...
Hier zat ik eigenlijk wel aan te denken. Als je echt zoveel pijn hebt en echt krom loopt dat is echt foute boel
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
En als ik je een andere tip mag geven, dan zou ik geen profielfoto instellen waar je zelf herkenbaar in beeld bent. Je weet nooit wie er meekijkt op dit forum.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
En als ik je een andere tip mag geven, dan zou ik geen profielfoto instellen waar je zelf herkenbaar in beeld bent. Je weet nooit wie ik er meekijkt op dit forum.
Klik om te vergroten...
Plus een voornaam en woonplaats 🤡
K
KateuittenboschLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
En als ik je een andere tip mag geven, dan zou ik geen profielfoto instellen waar je zelf herkenbaar in beeld bent. Je weet nooit wie er meekijkt op dit forum.
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip. 😅
K
KateuittenboschLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kateuittenbosch zei:
Goedemiddag,
Mijn naam is kate en ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand hier misschien meer van af weet of het zelf herkend. Ik was er vroeg bij met het gebruiken van drugs, het begon bij een pilletje toen ik 14 was. Ik ben nu 18 en gebruik nog steeds regelmatig drugs op feesten of met vriendinnen als we bij mij thuis chillen. Wij gebruiken standaard nu blue, dat is een vloeibaar spulletje met ghb, mdma, speed en daar snuif ik nog ketamine bij. Nu heb ik sinds het afgelopen jaar last van mijn maag en buik. Na het gebruiken en soms tijdens heb ik een super gevoelige maag, ook krijg ik een soort misselijk/brandend maagzuur gevoel wat tot boven aan mijn keel komt. Ook krijg ik krampen wat voelt alsof ik moet poepen maar als ik het probeer komt er niks uit. Het rare van dit verhaal is dus dat ik zelfs voor dat ik ga gebruiken al dit gevoel krijg en dan vooral de pijn aan mijn maag en al een soort maagzuur achtig iets wat omhoog komt als ik al denk aan het spul omdat ik weet dat ik het moet drinken of het ruik. Het lijkt wel alsof mijn lichaam op slot gaat. de volgende dag na het gebruiken is zelfs mijn spuug doorslikken al met moeite of het drinken van water. Het drinken en nemen van de blue gaat ook met heel veel moeite. En als gevolg daarna dus heftige stekende pijn aan mijn maag waardoor zelfs lopen al te vermoeiend/te veel pijn doet. Als ik loop moet ik zelfs gebogen naar voren toe buigen vanwege de pijn. Ik heb echt alles geprobeerd op te zoeken maar ik kan hier niks over vinden, vandaar dat ik hoop dat iemand hier dit misschien herkend of weet waar dit door komt.
Klik om te vergroten...
Wat ik nog moet toevoegen is dat de pijn alleen optreed wanneer ik heb gebruikt. Dus ik heb mijn twijfels of het wel een maagzweer kan zijn. Je zou zeggen dat een maagzweer dan bij meerdere dingen pijn doet toch?
K
KateuittenboschLid
01-01-2024, 00:00
#9
HuisbaasBob zei:
Plus een voornaam en woonplaats 🤡
Klik om te vergroten...
Is mn achternaam 🤓
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kateuittenbosch zei:
Is mn achternaam 🤓
Klik om te vergroten...
Hahaha. Eerst je profielfoto veranderen in het kader van anonimiteit en vervolgens je identiteit vrijgeven. Heel erg zinvol!
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat kan wel zijn maar het is gewoon erg kortzichtig om je hele hebben en houwen op internet te zetten.

Je weet niet wat er in de toekomst mogelijk gebeurt. En als er dan bijvoorbeeld iemand is die je het leven zuur wil maken en van alles kan vinden door je door Google te halen is het al te laat, dan staat het er op.

Overal een profiel aanmaken met je volledige naam is net zo dom als overal het zelfde wachtwoord voor gebruiken
K
KateuittenboschLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Hahaha. Eerst je profielfoto veranderen in het kader van anonimiteit en vervolgens je identiteit vrijgeven. Heel erg zinvol!
Klik om te vergroten...
Heb geen geheimen of iets wat mensen niet mogen weten. Schaam me er niet voor dat ik gebruik en iedereen in mijn omgeving weet het dus no stress, durf het zelfs met volle trots te zeggen, en als iemand daar op oordeelt zegt het al gelijk wat over die persoon, maar zo kies je ook je mensen uit he. Is uiteindelijk mijn probleem of ik het neer zet of niet 🤷🏼‍♀️ vind het juist dom dat we geheimzinnig moeten doen over drugsgebruik terwijl “alchol” heel normaal word gezien wat gewoon niet fair is. Maakt je alleen maar dommer en veel negatieve energie, drugs is warmte en liefde, sta je bij een techno of house tentje is de sfeer veel warmer dan dat je bij een club of kroeggie staat waar ze allemaal drinken, veel ruzie en mensen zijn botter naar elkaar. En wij mensen volgen maar gewoon een regeltje die iemand zoals jij en ik heeft geschreven in de wet dat het gebruiken van drugs een no go is. Mensen die daarom maar geen drugs gebruiken en als een stel schapen maar gewoon dat allemaal gelooft wat hun vertelt word op het nieuws en op een wetje gaan niet ver komen, net zoals het hele zogenaamde corona gedoe. Maar als je veder na denkt slaat het helemaal nergens op. Ik geloof dat alcohol misschien soms nog wel slechter is dan sommige drugs. Maar dat is mijn mening 😊
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kateuittenbosch zei:
Heb geen geheimen of iets wat mensen niet mogen weten. Schaam me er niet voor dat ik gebruik en iedereen in mijn omgeving weet het dus no stress, durf het zelfs met volle trots te zeggen, en als iemand daar op oordeelt zegt het al gelijk wat over die persoon, maar zo kies je ook je mensen uit he. Is uiteindelijk mijn probleem of ik het neer zet of niet 🤷🏼‍♀️ vind het juist dom dat we geheimzinnig moeten doen over drugsgebruik terwijl “alchol” heel normaal word gezien wat gewoon niet fair is. Maakt je alleen maar dommer en veel negatieve energie, drugs is warmte en liefde, sta je bij een techno of house tentje is de sfeer veel warmer dan dat je bij een club of kroeggie staat waar ze allemaal drinken, veel ruzie en mensen zijn botter naar elkaar. En wij mensen volgen maar gewoon een regeltje die iemand zoals jij en ik heeft geschreven in de wet dat het gebruiken van drugs een no go is. Mensen die daarom maar geen drugs gebruiken en als een stel schapen maar gewoon dat allemaal gelooft wat hun vertelt word op het nieuws en op een wetje gaan niet ver komen, net zoals het hele zogenaamde corona gedoe. Maar als je veder na denkt slaat het helemaal nergens op. Ik geloof dat alcohol misschien soms nog wel slechter is dan sommige drugs. Maar dat is mijn mening 😊
Klik om te vergroten...
Het gaat niet alleen om herkenbaarheid voor je omgeving he. Iedereen hier is anoniem en je hebt dus geen idee wat voor idioten er ook meelezen. Daarom is het handig je identiteit te beschermen, om vervelend gedoe te voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."