Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag, Mijn naam is kate en ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand hier misschien meer van af weet of het zelf herkend. Ik was er vroeg bij met het gebruiken van drugs, het begon bij een pilletje toen ik 14 was. Ik ben nu 18 en gebruik nog steeds regelmatig drugs op feesten of met vriendinnen als we bij mij thuis chillen. Wij gebruiken standaard nu blue, dat is een vloeibaar spulletje met ghb, mdma, speed en daar snuif ik nog ketamine bij. Nu heb ik sinds het afgelopen jaar last van mijn maag en buik. Na het gebruiken en soms tijdens heb ik een super gevoelige maag, ook krijg ik een soort misselijk/brandend maagzuur gevoel wat tot boven aan mijn keel komt. Ook krijg ik krampen wat voelt alsof ik moet poepen maar als ik het probeer komt er niks uit. Het rare van dit verhaal is dus dat ik zelfs voor dat ik ga gebruiken al dit gevoel krijg en dan vooral de pijn aan mijn maag en al een soort maagzuur achtig iets wat omhoog komt als ik al denk aan het spul omdat ik weet dat ik het moet drinken of het ruik. Het lijkt wel alsof mijn lichaam op slot gaat. de volgende dag na het gebruiken is zelfs mijn spuug doorslikken al met moeite of het drinken van water. Het drinken en nemen van de blue gaat ook met heel veel moeite. En als gevolg daarna dus heftige stekende pijn aan mijn maag waardoor zelfs lopen al te vermoeiend/te veel pijn doet. Als ik loop moet ik zelfs gebogen naar voren toe buigen vanwege de pijn. Ik heb echt alles geprobeerd op te zoeken maar ik kan hier niks over vinden, vandaar dat ik hoop dat iemand hier dit misschien herkend of weet waar dit door komt."
"Harry In De Warrie zei: Klinkt niet goed ik zou naar een huisarts gaan ghb kan buikklachten veroorzaken en keta ook Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht! Ik denk dat ik dat inderdaad maar is moet gaan doen. Wie weet is het dan toch wel een maagzweer..?!"
"HappyMind zei: En als ik je een andere tip mag geven, dan zou ik geen profielfoto instellen waar je zelf herkenbaar in beeld bent. Je weet nooit wie er meekijkt op dit forum. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip. π "
"Kateuittenbosch zei: Goedemiddag, Mijn naam is kate en ik heb een paar vragen in de hoop dat iemand hier misschien meer van af weet of het zelf herkend. Ik was er vroeg bij met het gebruiken van drugs, het begon bij een pilletje toen ik 14 was. Ik ben nu 18 en gebruik nog steeds regelmatig drugs op feesten of met vriendinnen als we bij mij thuis chillen. Wij gebruiken standaard nu blue, dat is een vloeibaar spulletje met ghb, mdma, speed en daar snuif ik nog ketamine bij. Nu heb ik sinds het afgelopen jaar last van mijn maag en buik. Na het gebruiken en soms tijdens heb ik een super gevoelige maag, ook krijg ik een soort misselijk/brandend maagzuur gevoel wat tot boven aan mijn keel komt. Ook krijg ik krampen wat voelt alsof ik moet poepen maar als ik het probeer komt er niks uit. Het rare van dit verhaal is dus dat ik zelfs voor dat ik ga gebruiken al dit gevoel krijg en dan vooral de pijn aan mijn maag en al een soort maagzuur achtig iets wat omhoog komt als ik al denk aan het spul omdat ik weet dat ik het moet drinken of het ruik. Het lijkt wel alsof mijn lichaam op slot gaat. de volgende dag na het gebruiken is zelfs mijn spuug doorslikken al met moeite of het drinken van water. Het drinken en nemen van de blue gaat ook met heel veel moeite. En als gevolg daarna dus heftige stekende pijn aan mijn maag waardoor zelfs lopen al te vermoeiend/te veel pijn doet. Als ik loop moet ik zelfs gebogen naar voren toe buigen vanwege de pijn. Ik heb echt alles geprobeerd op te zoeken maar ik kan hier niks over vinden, vandaar dat ik hoop dat iemand hier dit misschien herkend of weet waar dit door komt. Klik om te vergroten... Wat ik nog moet toevoegen is dat de pijn alleen optreed wanneer ik heb gebruikt. Dus ik heb mijn twijfels of het wel een maagzweer kan zijn. Je zou zeggen dat een maagzweer dan bij meerdere dingen pijn doet toch?"
"HuisbaasBob zei: Plus een voornaam en woonplaats π€‘ Klik om te vergroten... Is mn achternaam π€"
"HappyMind zei: Hahaha. Eerst je profielfoto veranderen in het kader van anonimiteit en vervolgens je identiteit vrijgeven. Heel erg zinvol! Klik om te vergroten... Heb geen geheimen of iets wat mensen niet mogen weten. Schaam me er niet voor dat ik gebruik en iedereen in mijn omgeving weet het dus no stress, durf het zelfs met volle trots te zeggen, en als iemand daar op oordeelt zegt het al gelijk wat over die persoon, maar zo kies je ook je mensen uit he. Is uiteindelijk mijn probleem of ik het neer zet of niet π€·πΌββοΈ vind het juist dom dat we geheimzinnig moeten doen over drugsgebruik terwijl βalcholβ heel normaal word gezien wat gewoon niet fair is. Maakt je alleen maar dommer en veel negatieve energie, drugs is warmte en liefde, sta je bij een techno of house tentje is de sfeer veel warmer dan dat je bij een club of kroeggie staat waar ze allemaal drinken, veel ruzie en mensen zijn botter naar elkaar. En wij mensen volgen maar gewoon een regeltje die iemand zoals jij en ik heeft geschreven in de wet dat het gebruiken van drugs een no go is. Mensen die daarom maar geen drugs gebruiken en als een stel schapen maar gewoon dat allemaal gelooft wat hun vertelt word op het nieuws en op een wetje gaan niet ver komen, net zoals het hele zogenaamde corona gedoe. Maar als je veder na denkt slaat het helemaal nergens op. Ik geloof dat alcohol misschien soms nog wel slechter is dan sommige drugs. Maar dat is mijn mening π"