Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKalmerende drug als back-up tijdens trippen/hard gaan?

Kalmerende drug als back-up tijdens trippen/hard gaan?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
GloryTripper zei:
Die is onderweg as we speak!!🫡
Klik om te vergroten...

Geen idee of je ooit benzo’s gebruikt, maar de pellets zijn tegenwoordig zwaar gedoseerd. Pyrazolam komt bijv. ook in pellets van 3mg, terwijl je, zonder benzo tolerantie uiteraard, zeker geen 3mg nodig is. Zou aanraden op het moment dat iemand bad gaat of dreigt te gaan tijdens het trippen om dat in 1e instantie zonder middelen proberen op te lossen. Kalmeren, afleiding zoeken, geruststellen etc. Als dat niet lukt of iemand gaat echt bad, dan biedt pyrazolam een goede oplossing. Pas er wel mee op dat je je niet laat “verleiden” om zomaar zwaarder te gaan trippen en hoge doseringen te nemen, omdat je in je achterhoofd weet dat je toch wel een middeltje hebt als het fout blijkt te gaan. Een echte bad trip op truffels of lsd kan echt heel naar zijn.

Zelfde geldt voor bijv. xtc/mdma op een feest. Naar mijn mening is het een stuk gemakkelijker iemand zich weer fijn te laten voelen die slecht gaat op xtc/mdma dan op bijvoorbeeld truffels, dus probeer het altijd eerst op de bekende manieren op te lossen, want dan is de kans heel groot dat die gene nog lekker van het feest kan genieten.

Tot nu toe heb ik het zelf nooit als tripkiller hoeven gebruiken, maar wel gezien dat het daarvoor goed werkt. Ik ga 1 of max 2 keer per jaar naar een festival en vind het persoonlijk erg prettig om een kleine dosering pyrazolam te nemen als ik aan de, over het algemeen lange, terugreis begin. Het is geen middel bedoelt om te slapen, al valt iemand zonder tolerantie zeker wel in slaap van een wat hogere dosering pyrazolam.
G
GloryTripperLid
Ik ben de afgelopen tijd aan het experimenteren geweest met verschillende soorten drugs, en probeer dit altijd zo veilig mogelijk te doen.
Nu las ik dat kalmerende middelen erg goed helpen als je bijvoorbeeld bad gaat op hallucinerende middelen/uppers om je weer een beetje te (jawel), Kalmeren!
Mij lijkt het fijn om altijd een relaxende pil of 2 op zak te hebben tijdens het feesten met vrienden of trippen, in een geval van nood.

Wat voor middelen raden jullie mij aan?
Ik heb persoonlijk geen dealer maar zou er wel via-via in contact mee kunnen komen, maar het liefst bestel ik gewoon online een "legaal" middel.
Misschien een Research Chemical?

Ik hoor graag jullie aanbevelingen.

Vriendelijke Groet,
Glorytripper:sunface:
M
MoestuinierLid
Een benzodiazepine zoals lorazepam of diazepam zijn wel handige "tripkillers".

Gebruik dit soort middelen beter als het echt misgaat tijdens een trip.
G
GloryTripperLid
Ik wil het inderdaad achter de hand houden als last resort. Mocht het echt mis gaan.
Beetje een Newbie vraag maar;
Lees wel dat deze middelen legaal alleen beschikbaar zijn via recept :(
J
Javelin FGM-148FLid
GloryTripper zei:
Ik wil het inderdaad achter de hand houden als last resort. Mocht het echt mis gaan.
Beetje een Newbie vraag maar;
Lees wel dat deze middelen legaal alleen beschikbaar zijn via recept. Ik heb geen last van slapeloosheid of iets anders wat mij een recept hier voor zou geven dus hoe zou ik aan deze middelen komen? Via een dealer of bijv. via darkweb bestellen?
Klik om te vergroten...
Deze soort vragen zijn hier verboden. Lees nog een keer de regels.
M
MoestuinierLid
Javelin zei:
Deze soort vragen zijn hier verboden. Lees nog een keer de regels.
Klik om te vergroten...

Goeie, die vraag had ik even over gelezen, ging meteen in op het tripkiller gedeelte.
C
CasrusLid
Had hier ook een RC topic over...
G
GloryTripperLid
Casrus zei:
Had hier ook een RC topic over...
Klik om te vergroten...
Hartelijk dank! Had al wel geprobeerd iets te vinden hier maar was nog niet op het woord 'tripkiller' gekomen om 1 of andere reden.
Denk dat ik maar eens ga bestellen 🕺

PsyTekz ook bedankt:blush:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
Pyrazolam werkte bij mijn tripmaatje erg goed toen hij vond dat het slecht ging en hij kon erna nog wel genieten van de trip, dus die werd niet helemaal “gekilled”.

Betreft een RC benzo die als goed angst remmend bekend staat.
G
GloryTripperLid
HierEnDaarEenFuifje zei:
Pyrazolam werkte bij mijn tripmaatje erg goed toen hij vond dat het slecht ging en hij kon erna nog wel genieten van de trip, dus die werd niet helemaal “gekilled”.

Betreft een RC benzo die als goed angst remmend bekend staat.
Klik om te vergroten...
Die is onderweg as we speak!!🫡

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."