Ik ben de afgelopen tijd aan het experimenteren geweest met verschillende soorten drugs, en probeer dit altijd zo veilig mogelijk te doen.
Nu las ik dat kalmerende middelen erg goed helpen als je bijvoorbeeld bad gaat op hallucinerende middelen/uppers om je weer een beetje te (jawel), Kalmeren!
Mij lijkt het fijn om altijd een relaxende pil of 2 op zak te hebben tijdens het feesten met vrienden of trippen, in een geval van nood.
Wat voor middelen raden jullie mij aan?
Ik heb persoonlijk geen dealer maar zou er wel via-via in contact mee kunnen komen, maar het liefst bestel ik gewoon online een "legaal" middel.
Misschien een Research Chemical?
Ik hoor graag jullie aanbevelingen.
Vriendelijke Groet,
Glorytripper![:sunface:]()
Nu las ik dat kalmerende middelen erg goed helpen als je bijvoorbeeld bad gaat op hallucinerende middelen/uppers om je weer een beetje te (jawel), Kalmeren!
Mij lijkt het fijn om altijd een relaxende pil of 2 op zak te hebben tijdens het feesten met vrienden of trippen, in een geval van nood.
Wat voor middelen raden jullie mij aan?
Ik heb persoonlijk geen dealer maar zou er wel via-via in contact mee kunnen komen, maar het liefst bestel ik gewoon online een "legaal" middel.
Misschien een Research Chemical?
Ik hoor graag jullie aanbevelingen.
Vriendelijke Groet,
Glorytripper