#1
Die is onderweg as we speak!!🫡
Geen idee of je ooit benzo’s gebruikt, maar de pellets zijn tegenwoordig zwaar gedoseerd. Pyrazolam komt bijv. ook in pellets van 3mg, terwijl je, zonder benzo tolerantie uiteraard, zeker geen 3mg nodig is. Zou aanraden op het moment dat iemand bad gaat of dreigt te gaan tijdens het trippen om dat in 1e instantie zonder middelen proberen op te lossen. Kalmeren, afleiding zoeken, geruststellen etc. Als dat niet lukt of iemand gaat echt bad, dan biedt pyrazolam een goede oplossing. Pas er wel mee op dat je je niet laat “verleiden” om zomaar zwaarder te gaan trippen en hoge doseringen te nemen, omdat je in je achterhoofd weet dat je toch wel een middeltje hebt als het fout blijkt te gaan. Een echte bad trip op truffels of lsd kan echt heel naar zijn.
Zelfde geldt voor bijv. xtc/mdma op een feest. Naar mijn mening is het een stuk gemakkelijker iemand zich weer fijn te laten voelen die slecht gaat op xtc/mdma dan op bijvoorbeeld truffels, dus probeer het altijd eerst op de bekende manieren op te lossen, want dan is de kans heel groot dat die gene nog lekker van het feest kan genieten.
Tot nu toe heb ik het zelf nooit als tripkiller hoeven gebruiken, maar wel gezien dat het daarvoor goed werkt. Ik ga 1 of max 2 keer per jaar naar een festival en vind het persoonlijk erg prettig om een kleine dosering pyrazolam te nemen als ik aan de, over het algemeen lange, terugreis begin. Het is geen middel bedoelt om te slapen, al valt iemand zonder tolerantie zeker wel in slaap van een wat hogere dosering pyrazolam.