Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC in XTC Pauze

3-MMC in XTC Pauze

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cocaïne is een triple reuptake inhibitor: voor dopamine, noradrenaline en serotonine. Maar geen releaser. In die zin slurpt sos geen serotonine of die andere twee. Daarom geeft coke ook nauwelijks een kater/dip op de come down na. Maar die is na een nachtje slapen weg is mijn ervaring.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou geen 3-mmc doen. Eerder speed of coke als je perse iets stimulerends wil. Werken minder tot niet op je sero maar zorgen ook voor een kater. Lees je goed in dus.
J
Johnsen99Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste Psychonauten,


Komende Pasen heb ik een festival gepland staan. Echter heb ik een maand geleden(04-03-2023) XTC gehad, tekort geleden dus om weer drugs te nemen die op serotonine werken... Daarom zoek ik leuke drugs voor op een festival. Zelf zat ik te denken aan GHB, speed of 3MMC. Maar ik kan niet goed vinden of 3MMC nou werkt op serotonine.
Ik heb na het laatste festival elke dag 5-HTP geslikt maar idk of dat echt invloed heeft op serotonine aanmaak aangezien ik hier weinig over kan vinden...

Mijn vraag is zou het verstandig zijn om 3MMC te nemen of kan ik het maar beter laten staan? En zo ja hebben jullie nog andere ideeën voor drugs die niet op serotonine werken?

Ik heb ervaring met:

- Truffels
- MDMA
- Ketamine
- 3MMC (1 sleutelpuntje)
- Cocaine
- GHB
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
3mmc werkt sowieso op serotonine want heb al eens een dinsdagdip gehad na een zaterdagavond 3mmc doen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Zou geen 3-mmc doen. Eerder speed of coke als je perse iets stimulerends wil. Werken minder tot niet op je sero maar zorgen ook voor een kater. Lees je goed in dus.
Klik om te vergroten...
Cocaïne heeft best een hoge affiniteit voor de serotonine transponder hoor.

Kijk maar naar deze tabel (hoe lager het getal des te sterker de binding tussen drug en receptor):
Affinity-of-Stimulants-at-Monoamine-Transporters-NET-DAT-and-SERT-in-Ligand-Binding.png
https://doi.org/10.1002/jcph.1918

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."