#1
Deel je voorkeur hierboven!​
Haha, precies dat. Je wordt niet serieus genomen maar je betaalt wel de normale prijs… Dan liever 10/20euro extra betalen en een volle échte gram krijgen. Heb je goed spul tenminste, minder nodig dus gaat langer mee!Wij hebben gewoon vaste dealers en betalen gewoon normale bedragen. We laten nooit drugs testen, maar weten wel bij wie we goed spul kunnen halen en bij wie niet. Met coke wel paar keer gehad dat we impulsief via via wat regelden maar was altijd teleurstellend dan.
Bestel je bijvoorbeeld een hele gram en krijg je maar een halve kom je thuis achter🙄 En als je dan appt zegt ie "maar dit is wel puur dan". Zulke geintjes moet je niet uithalen.
Als ik kan kiezen tussen zuiver en onzuiver, dan altijd zuiver, ongeacht de prijs. Maar de praktijk is dat er weinig te kiezen valt. Je kunt iets kopen, of niet. Dus dan maar laten testen. Als het rommel is, dan gooi ik het weg en koop ik het ergens anders. Net zo lang tot ik een goed adresje heb gevonden. Maar dan vertrouw ik er natuurlijk niet op dat ze ook goede kwaliteit blijven leveren.
Ja idd, aan die 4 heb je ook niks en dan moet je echt uit Maastricht komen zo gezegd maar! Helemaal naar de GGD gaan is niemand fan denk ik…Dit is een van de redenen dat het verstandig zou zijn, als er meer van die testcentra zouden zijn. Die er ooit wel waren.
Mensen worden beter geinformeerd en kunnen dan een betere keuze maken.
Er zal vast wel toch ergens iemand uithangen die dat vak zo serieus neemt en het commercieel bekijkt.. Niet die ik verdien een beetje geld en iedereen weet ik doe vibe…Als ik kan kiezen tussen zuiver en onzuiver, dan altijd zuiver, ongeacht de prijs. Maar de praktijk is dat er weinig te kiezen valt. Je kunt iets kopen, of niet. Dus dan maar laten testen. Als het rommel is, dan gooi ik het weg en koop ik het ergens anders. Net zo lang tot ik een goed adresje heb gevonden. Maar dan vertrouw ik er natuurlijk niet op dat ze ook goede kwaliteit blijven leveren.
Ja klopt, bij een vaste dealer altijd testen en als het na 2/3 keer het zelfde is over een periode van 3 maanden dan test ik ''dat'' bepaald product niet meer. 3 maanden omdat als je het binnen een week deze keuze neemt je nog met het zelfde batch of wat dan ook te maken kan hebben.Als je het niet laat testen weet je ook niet of de kwaliteit goed is.
Ik betaal liever meer alleen helaas is dat tegenwoordig ook geen garantie meer op betere kwaliteit.
Ik doe precies hetzelfde! Toen ik mijn dealer leerde kennen wou ik toch even zeker weten wat het spul precies was, dit heb ik dan ook voor 3maand gedaan. Zoals je zegt je test dat product dan niet meer. Ik weet 100% zeker dat mijn dealer altijd goed spul geeft, want zo nu en dan laat ik het wel nog is testen…je weet maar nooit heJa klopt, bij een vaste dealer altijd testen en als het na 2/3 keer het zelfde is over een periode van 3 maanden dan test ik ''dat'' bepaald product niet meer. 3 maanden omdat als je het binnen een week deze keuze neemt je nog met het zelfde batch of wat dan ook te maken kan hebben.
Dealer worden ook regelmatig opgelicht inderdaadIk weet 100% zeker dat mijn dealer altijd goed spul geeft, want zo nu en dan laat ik het wel nog is testen…je weet maar nooit he
Ja precies, en mocht het er echt vreemd uit zien of anders ruiken. Altijd zekere voor onzekere.Ik doe precies hetzelfde! Toen ik mijn dealer leerde kennen wou ik toch even zeker weten wat het spul precies was, dit heb ik dan ook voor 3maand gedaan. Zoals je zegt je test dat product dan niet meer. Ik weet 100% zeker dat mijn dealer altijd goed spul geeft, want zo nu en dan laat ik het wel nog is testen…je weet maar nooit he
Mwaa niet regelmatig, anders moet je een ander vak gaan zoeken. Maar kan me best voorstellen dat een dealer ook soms te maken krijgt met producten waarvan hij meer verwachtingen had zo gezegd.. Maar hun zijn daar zelf verantwoordelijk voor. Het is een keuze die je maakt zowel als gebruiker als verkoper.Dealer worden ook regelmatig opgelicht inderdaad![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."