Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp heb ik teveel gebruikt

help heb ik teveel gebruikt

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze middelen doen meer met je bewustzijn, dan met je lichaam. Even veranderen van omgeving en de rust opzoeken ergens. Komt helemaal goed met je.
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben erg bang dat ik gevaarlijk veel op heb, kan iemand me meer informatie geven. ik heb vandaag 150ug 1p-lsd genomen dit waren blotters, vlak daarna heb ik 20 mg pellet 4-ho-met en daarna geblowd (halve gram wiet), ik had donderdag 30mg 4-ho-met op dit is alle tolerantie die ik heb. dit is anders dan die x mijn enige ervaring met psychedelia. ik zie niet perse visuals en alles lijkt normaal maar ik heb het echt heel erg warm en mijn hartslag is SUPER hoog, afkoelen lukt bijna niet en er is niemand die me kan helpen of die ik kan bereiken. is dit gevaarllijk of kan ik hooguit super hard gaan... ik hoop graag iets te horen want anders kan ik alleen 112 bellen////
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe rustig aan,
Drink wat water als je dorst hebt trek wat kleren uit als het warm hebt
Zoek een veilige en vertrouwde plek op (thuis). Vrienden, mensen waar je je op je gemak bij voelt.

Het komt van zelf goed ik weet dat het intens is.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#4
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kleurendoof zei:
Doe rustig aan,
Drink wat water als je dorst hebt trek wat kleren uit als het warm hebt
Zoek een veilige en vertrouwde plek op (thuis). Vrienden, mensen waar je je op je gemak bij voelt.

Het komt van zelf goed ik weet dat het intens is.
Klik om te vergroten...
dat is het enge, ik ervaar het niet intens ik voel me redelijk nuchter maar me hart gaat te keer
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb ook heel veel spierkramp
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diep adem halen en stil zitten dan gaat vanzelf je hart slag omlaag.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaat helemaal goed komen, Fijne dag gewenst!
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja
nu in rust denk ik 100pm
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TripperBoiii zei:
Ik vroeg me ook af of het een heel slecht idee is om 10mg 4-ho-met te nemen ongeveer 2/3 uur na het innemen van (150ug?) 1p-lsd, als de trip niet al te heftig is?
Klik om te vergroten...
Nu weetje dat het geen slim idee is. 😋
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hippie Langwaus zei:
Deze middelen doen meer met je bewustzijn, dan met je lichaam. Even veranderen van omgeving en de rust opzoeken ergens. Komt helemaal goed met je.
Klik om te vergroten...
dat snap ik daarom vraag ik me heel erg af waarom ik niet perse wat merk, geen visuals niet open en closed eyes, eigenlijk niks maar ik ging hier donderdag heel hard op
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Nu weetje dat het geen slim idee is. 😋
Klik om te vergroten...
IK moet je nu wel echt gelijk geven LMAO, ben wel erg dom bezig maar die conclusie had ik al getrokken
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#13
TripperBoiii zei:
dat snap ik daarom vraag ik me heel erg af waarom ik niet perse wat merk, geen visuals niet open en closed eyes, eigenlijk niks maar ik ging hier donderdag heel hard op
Klik om te vergroten...
Dat is je antwoord, Minimaal 2 weken tussen psychedelica houden anders bouw je tolerantie op
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
TripperBoiii zei:
IK moet je nu wel echt gelijk geven LMAO, ben wel erg dom bezig maar die conclusie had ik al getrokken
Klik om te vergroten...
Zie dit dan als een goeie leerervaring. Je hebt alle tijd vande wereld om met drugs te experimenteren maar probeer het a.u.b op een verantwoordelijke manier te doen.

Als je dat voor jezelf kan doen kan je heel je leven er plezier mee beleven. En kan je het voor de fun blijven gebruiken. Ipv dat de drugs jou gaat gebruiken en je alleen maar ellende in huis haalt.
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Zie dit dan als een goeie leerervaring. Je hebt alle tijd vande wereld om met drugs te experimenteren maar probeer het a.u.b op een verantwoordelijke manier te doen.

Als je dat voor jezelf kan doen kan je heel je leven er plezier mee beleven. En kan je het voor de fun blijven gebruiken. Ipv dat de drugs jou gaat gebruiken en je alleen maar ellende in huis haalt.
Klik om te vergroten...
dankje wel (:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe gaat ie nu met je ? bij mij helpt heel rustige vocal trance luisteren als ik te hoge hartslag/stress e.d heb door wat dan ook
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey, dankje voor je reactie, 4-ho-met is nu denk ik uitgewerkt 1p-lsd moet ook, wel op zijn eind komen zo, voel me wel erg raar maar dat slaap ik er zo denk ik zo goed als helemaal van af. daarna blijf ik denk ik maar overal van af voorlopig (:
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank voor het delen van je ervaring, ik vroeg me vanmorgen al af of je zou gaan luisteren naar de adviezen.. Hopelijk dat de volgende die dit leest iets minder eigenwijs is. :wink:

Maar ontopic; Heb je visuals gehad met ogen dicht?
T
TripperBoiiiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Foxy Methoxy zei:
Dank voor het delen van je ervaring, ik vroeg me vanmorgen al af of je zou gaan luisteren naar de adviezen.. Hopelijk dat de volgende die dit leest iets minder eigenwijs is. :wink:

Maar ontopic; Heb je visuals gehad met ogen dicht?
Klik om te vergroten...
excuus voor de eigenwijsheid, had niet gedacht dat de tolerantie zo extreem was. ik had in het begin een paar closed eye's visuals voor de rest voelde ik me gewoon heel vaag, vervelende body load. ik denk wel dat er potentie zit in de combi van 1p-lsd en 4-ho-met als je van beide normale dosis neemt maar dan een keer testen zonder tolerantie. eerst even wachten, het was wel een leerzame les. (:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pas de zgn. "Buik ademhaling " toe in dit soort gevallen van stress en hoge hartslag.
Dat is ademen door de neus, langzaam je longen helemaal vol laten lopen met lucht, en diep inademen waarbij je buik zichtbaar op en neergaat.
Als je dit een tijdje doet, word je haast gegarandeerd rustiger!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."