Rustig maar agressief mannetješ¤£Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan...??
En dat je slaapt wil niet zeggen dat je nuchter wakker word.
Er zitten nog steeds stofjes in je systeem.
Hopelijk word je aangehouden en val je ons niet meer lastig met je dom gedrag.
N3K0 heeft gewoon gelijk in deze, dus je mag wel een beetje dimmen in je toonRustig maar agressief mannetješ¤£
Dat zegt niks. Slapen betekent niet nuchter. Helemaal niet met 3-mmc.Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapen
Zeker, het is dan al uitgewerktBuiten of het terug te vinden is, zou je wellicht ook na kunnen denken of het wel verstandig is om een voertuig te gaan besturen met drugs in je lichaam.
Wel vragen naar de bekende weg.Domme vragen bestaan niet toch?
Ja en je bent nog onder invloed dan. Pak een taxi of het ov. Wees geen lul.Beste leden,
Dit weekend ga ik met een vriend naar een festival, dit feest is rond 4 uur sānachts afgelopen.
Hierna slapen we in een hotel, ik kan altijd goed slapen na het gebruik van 3mmc, stel ik stop om 2 uur met bijnemen, is het dan om 11 uur na uitchecken nog terug te vinden in een speekseltest van de politie?
Is het überhaupt terug te vinden? Domme vragen bestaan niet toch?
Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapenJa en je bent nog onder invloed dan. Pak een taxi of het ov. Wees geen lul.
Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan...??Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."