Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe dag na 3-mmc achter het stuur

De dag na 3-mmc achter het stuur

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Ketaboy7913Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Dit weekend ga ik met een vriend naar een festival, dit feest is rond 4 uur s’nachts afgelopen.
Hierna slapen we in een hotel, ik kan altijd goed slapen na het gebruik van 3mmc, stel ik stop om 2 uur met bijnemen, is het dan om 11 uur na uitchecken nog terug te vinden in een speekseltest van de politie?
Is het überhaupt terug te vinden? Domme vragen bestaan niet toch?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buiten of het terug te vinden is, zou je wellicht ook na kunnen denken of het wel verstandig is om een voertuig te gaan besturen met drugs in je lichaam.
K
Ketaboy7913Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Miraculeus zei:
Buiten of het terug te vinden is, zou je wellicht ook na kunnen denken of het wel verstandig is om een voertuig te gaan besturen met drugs in je lichaam.
Klik om te vergroten...
Zeker, het is dan al uitgewerkt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketaboy7913 zei:
Domme vragen bestaan niet toch?
Klik om te vergroten...
Wel vragen naar de bekende weg.

Wat wil je nou horen man!.... Denk zelf ff na!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketaboy7913 zei:
Beste leden,

Dit weekend ga ik met een vriend naar een festival, dit feest is rond 4 uur s’nachts afgelopen.
Hierna slapen we in een hotel, ik kan altijd goed slapen na het gebruik van 3mmc, stel ik stop om 2 uur met bijnemen, is het dan om 11 uur na uitchecken nog terug te vinden in een speekseltest van de politie?
Is het überhaupt terug te vinden? Domme vragen bestaan niet toch?
Klik om te vergroten...
Ja en je bent nog onder invloed dan. Pak een taxi of het ov. Wees geen lul.
K
Ketaboy7913Lid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Ja en je bent nog onder invloed dan. Pak een taxi of het ov. Wees geen lul.
Klik om te vergroten...
Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapen
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketaboy7913 zei:
Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapen
Klik om te vergroten...
Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan...??

En dat je slaapt wil niet zeggen dat je nuchter wakker word.
Er zitten nog steeds stofjes in je systeem.

Hopelijk word je aangehouden en val je ons niet meer lastig met je dom gedrag.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketaboy7913 zei:
Rustig maar agressief mannetje🤣
Klik om te vergroten...
Awww don't be sad, I know the truth hurts.

tenor (1).gif
K
Ketaboy7913Lid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan...??

En dat je slaapt wil niet zeggen dat je nuchter wakker word.
Er zitten nog steeds stofjes in je systeem.

Hopelijk word je aangehouden en val je ons niet meer lastig met je dom gedrag.
Klik om te vergroten...
Rustig maar agressief mannetje🤣
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketaboy7913 zei:
Rustig maar agressief mannetje🤣
Klik om te vergroten...
N3K0 heeft gewoon gelijk in deze, dus je mag wel een beetje dimmen in je toon :wink:

Je rijdt gewoon niet onder invloed, punt. Als je te kort op gebruik ergens heen moet ga je met het ov, neem je een taxi of regel je een BOB, punt.

Met zulke dingen neem je geen risico, want een auto is nogal een moordwapen onder je reet voor andere weggebruikers.

Dus je vraag zou al niet moeten zijn of het je een risico op zou leveren wbt de politie, je zou het gewoon niet eens moeten willen omdat je andere weggebruikers potentieel in gevaar brengt.

Dus inderdaad, als je het wel doet hoop ik net als @N3K0 dat je aangehouden wordt en dat je er proefondervindelijk achter komt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ketaboy7913 zei:
Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapen
Klik om te vergroten...
Dat zegt niks. Slapen betekent niet nuchter. Helemaal niet met 3-mmc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."