Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatief voor cocaïne/ 3cmc en consorten

Alternatief voor cocaïne/ 3cmc en consorten

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
Uit een dipje raken werkt misschien op de korte termijn maar het is vragen om problemen om naar drugs te grijpen als je je niet OK voelt. Het maakt het op de lange termijn ook alleen maar erger. Waarom zou je ueberhaupt het risico nemen om drugs te gebruiken als je tests moet afleggen?
C
CisseLid
Hey,
Vroeger nog cocaïne gebruikt op feestjes om er “even door te komen” maar owv juridische redenen niet meer mogelijk om dit nog te doen. Toen de 3cmc en consorten research chemicals ontdekt en daar wel even goed mee geweest maar op de langere termijn word ik er toch niet vrolijk van. De onbekende lange termijn effecten schrikken mij af, het effect verdwijnt ook vind ik als je t een paar keer hebt gedaan en t lijkt na een weekend veel meer te wegen op mijn gevoel. Een recent artikel op vice deed mij besluiten ook daar mee te stoppen. Nu rest dus enkel nog mdma/xtc maar dat snuif je niet en ben op zoek naar iets wat toch sneller voor zo een instant rush kan zorgen. Niet echt om een ganse avond op te feesten maar wel om zo even uit een dipje te geraken. Wat bestaat er dan? Had wat liggen opzoeken en kwam uit om kanna maar na veel opzoeken erover lijkt het toch ook niet dat te doen wat ik zoek ( en mag niet gecombineerd worden met eventueel wat xtc). Iemand tips voor een instant energie gever ( die idealiter ook niet opspoorbaar is met drugstest)
Merci
M
MoestuinierLid
Cisse zei:
maar wel om zo even uit een dipje te geraken.
Klik om te vergroten...

Drugs of stimulerende middelen nemen om uit een dipje te geraken brengt enkel meer dipjes op.

Cisse zei:
Iemand tips voor een instant energie gever ( die idealiter ook niet opspoorbaar is met drugstest)
Klik om te vergroten...

Koffie, suiker, vitaminepillen,.. zo'n dingen. Maar geen drugs.
B
BearLid
Cisse zei:
Iemand tips voor een instant energie gever ( die idealiter ook niet opspoorbaar is met drugstest)
Merci
Klik om te vergroten...
Dextro😝
C
CisseLid
Ik bedoel een energiedipje de avond zelf. Ik ga niet meer elk weekend feesten hoor. Maar als ik om 21u wat md neem dan ben ik tegen 2u toch gewoon al moe. En nog wat md doen dan werkt soms averechts. Mijn lijf blijft dan energiek terwijl ik in mijn hoofd moe ben. Vroeger deed ik dan een klein lijntje cocaïne of dan de mof en dat werkte wel om nog een paar uur mee te kunnen. Tis dus niet om de afterparty dip weg te werken of een ik-zit-niet-goed-in-mijn-vel soort dip.
M
MoestuinierLid
Dan had je jouw vraag wel iets beter kunnen verwoorden.
Het is sowieso niet gezond als je in de comedown van MDMA een ander stimulerend middel gaat nemen om die dip op te vangen.
MDMA werkt meestal gewoon niet lang genoeg om een hele avond op te vullen. Enkel 3mmc of coke daarentegen moet je de hele avond/nacht bijdoseren en dan zit je met dat soort "chasing the dragon" gevoel om die piek te bereiken die toch niet zal terug komen.
Beter neem je een gewone dosering zuivere speed die je nog 1 maal kan bijdoseren in de loop van de nacht.
Speed werkt een stuk langer door, kan je snuiven en is een pak minder schadelijker dan 2 stimulerende middelen combineren.
C
CisseLid
Speed… van mijn leven nog niet geprobeerd. Maar was dus eerder op zoek naar een natuurlijk niet opspoorbaar opkikkertje. Had dingen gelezen over kanna enzo maar niet genoeg om t te proberen ( of iets dergelijks).
L
Lawaai PapegaaiLid
Cisse zei:
mdma/xtc maar dat snuif je niet
Klik om te vergroten...
Mdma kan je zeker snuiven, of het verstandig is is het volgende natuurlijk. Maar dat is met alle drugs.
het geeft eigenlijk direct die Mdma rush, direct doppen van ogen. Omdat het door de neus sneller wordt opgenomen dan dat het eerst via je buik moet.
Maar de rush houd niet zo lang aan als dat je het zou slikken/dippen.
Plus door die cravings die snuiven zoiezo al geeft neem je al snel (veel) te veel.

En xtc is natuurlijk gewoon Mdma met bindmiddelen (en/of rotzooi enz) om er een pil van te kunnen maken, dat zou ik niet gaan gaan malen om het vervolgens te snuiven.
G
GeneesmiddelLid
@Cisse Het lijkt erop dat jouw vraagstuk toch moeilijk op te lossen is. Als je namelijk moe begint te worden van de MDMA is je lichaam echt wel uitgeput en is even een natuurproduct of koffie niet meer werkzaam. Als je echt weer energie wilt zul je al snel bij iets forcerends uitkomen zoals speed of cocaïne, wat je niet wilt en ook vrij onverstandig is.

Je kunt wel eens kijken naar kratom, dat geeft een hele natuurlijke, niet-forcerende stimulatie in lage doses en is een plantje waar jij waarschijnlijk dan niet op getest wordt. De witte strain staat voornamelijk bekend om de stimulerende effecten. Echter heb ik de combinatie met MDMA nooit gedaan en zou het ook niet willen. Als je besluit te combineren, wacht dan tot de MDMA is uitgewerkt en neem een klein beetje kratom.
F
FerdFatoehausLid
Cafeïne, taurine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."