#1
Goedemiddag!
Ik zat even met een vraag, heb om 16 u 10 bommetje 3mmc genomen 170 mg.
Nu is het zo dat ik al ongeveer 20 minuten met het soort inslag gevoel zit.. Is het te zwaar gedoseerd of moet ik geduld hebben?.
✌️
Ik zat even met een vraag, heb om 16 u 10 bommetje 3mmc genomen 170 mg.
Nu is het zo dat ik al ongeveer 20 minuten met het soort inslag gevoel zit.. Is het te zwaar gedoseerd of moet ik geduld hebben?.
✌️