Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZware inslag 3mmc bommetje

Zware inslag 3mmc bommetje

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Donny96Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag!

Ik zat even met een vraag, heb om 16 u 10 bommetje 3mmc genomen 170 mg.
Nu is het zo dat ik al ongeveer 20 minuten met het soort inslag gevoel zit.. Is het te zwaar gedoseerd of moet ik geduld hebben?.

✌️
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Donny96 zei:
Nu is het zo dat ik al ongeveer 20 minuten met het soort inslag gevoel zit..
Klik om te vergroten...
Wat is een inslag gevoel? Wat ervaar je precies?

Je hebt nu ongeveer een uur geleden een dosis genomen. Met 3-MMC zit je dan ongeveer op je piek. Dus vanaf hier gaat het snel weer afnemen, en dan kun je weer veel zin krijgen om bij te nemen.

Als de piekeffecten inslaan kun je het soms warm krijgen, veel gaan zweten, je een beetje wazig voelen, misselijk zijn, hartkloppingen ervaren, of angstige gedachten hebben. Dat kunnen allemaal bijwerkingen zijn die niet zo prettig zijn. Als je er veel last van hebt, probeer je dan te focussen op het idee dat het zo weer voorbij is, en zoek wat afleiding. En leer ervan door daarna dan niet gelijk weer bij te pakken :wink:
D
Donny96Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Wat is een inslag gevoel? Wat ervaar je precies?

Je hebt nu ongeveer een uur geleden een dosis genomen. Met 3-MMC zit je dan ongeveer op je piek. Dus vanaf hier gaat het snel weer afnemen, en dan kun je weer veel zin krijgen om bij te nemen.

Als de piekeffecten inslaan kun je het soms warm krijgen, veel gaan zweten, je een beetje wazig voelen, misselijk zijn, hartkloppingen ervarwn, of angstige gedachten hebben. Dat kunnen allemaal bijwerkingen zijn die niet zo prettig zijn. Als je er veel last van hebt, probeer je dan te focussen op het idee dat het zo weer voorbij is, en zoek wat afleiding. En leer ervan door daarna dan niet gelijk weer bij te pakken :wink:
Klik om te vergroten...
Inslag gevoel is inderdaad ik was misselijk, wazig beetje, angstige gedachten ook wel.

Het is voor mij eerste keer oraal, voorheen vaak snuiven.

Hoelang houd de piek gemiddeld aan? :)
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
m.psychonautwiki.org

3-MMC

3-Methylmethcathinone (also known as 3-MMC or metaphedrone[1]) is a novel stimulant-entactogen substance of the cathinone class. It is a structural analog of mephedrone (4-MMC) and was created as a legal designer drug after the banning of 4-MMC. The mechanism of action is not fully studied, but...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe gaat het nu? :blushing:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Donny96 zei:
Inslag gevoel is inderdaad ik was misselijk, wazig beetje, angstige gedachten ook wel.

Het is voor mij eerste keer oraal, voorheen vaak snuiven.

Hoelang houd de piek gemiddeld aan? :)
Klik om te vergroten...

Met cathinonen ongeveer 1uurtje na de inslag.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog zo gezegd:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."