#1
Mediteren hielp voor mij juist niet in de afkick omdat dan de depressieve gevoelens en de afkickverschijnselen vergroot worden. Klinkt allemaal leuk en aardig maar door niks te doen word je nog gekker. Kan je beter oppakken na de afkick periode.Misschien komen nu wel dingen naar boven die je eerst weg rookte?
"Afleiding zocht in wiet?"
Nu is er misschien meer ruimte. Luister naar je gevoel en wees lief voor jezelf. En wat meer introspectie kan ook helpen.
Mindfullness//meditatie. (Nee is niet zweverig tenzij met jezelf zitten en jezelf van binnen leren kennen zweverig is)