Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes over lean

Vraagjes over lean

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah ok thx 4 alle goeie info ๐Ÿ˜๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Moet zeggen heb t nog ni echt geprobeerd want doe ff maandje nuchter (die ondertussen bijna klaar is ๐Ÿ˜‹) maar kep wel ff druppeltje gepakt omdat k nieuwschierig naar de smaak was maar vond t eigk juist wel lekker smaken haha๐Ÿ˜…
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#2
* hoeveel mg codeine en promethazine zit er normaal gesproken ongeveer per ml in lean?

* als je het mixt met bv sprite wat is dan de gebruikelijke verhouding?
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#3
yiazmat zei:
* hoeveel mg codeine en promethazine zit er normaal gesproken ongeveer per ml in lean?

* als je het mixt met bv sprite wat is dan de gebruikelijke verhouding?
Klik om te vergroten...
Geen idee, niets op google wat je kan helpen ?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
yiazmat zei:
Alleen dat 50mg codeine en 30 mg promethazine normaal is voor een dosis, maar die hoeveelheden kunnen in 1ml zitten of in 100ml want kep gwn geen idee๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Geen hoeveelheden maar wel meer info over lean: https://recovered.org/opioids/what-is-lean
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alleen dat 50mg codeine en 30 mg promethazine normaal is voor een dosis, maar die hoeveelheden kunnen in 1ml zitten of in 100ml want kep gwn geen idee๐Ÿ˜…
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Geen hoeveelheden maar wel meer info over lean: https://recovered.org/opioids/what-is-lean
Klik om te vergroten...
Meestal zijn Amerikaanse rehab websites niet de meest neutrale informatie bronnen ๐Ÿ˜œ

@yiazmat
Je weet nooit wat dealers knutselen dus je zult deze keer helaas niet onder het testen uitkomen.
yiazmat zei:
Alleen dat 50mg codeine en 30 mg promethazine normaal is voor een dosis
Klik om te vergroten...
Dit soort verhoudingen hoor je vaak als je daadwerkelijk de voorgemixte farmaceutische hoestdrank koopt die in sommige landen vrij verkrijgbaar is/was en te misbruiken is. Je hebt namelijk niet z'n hoge dosering codeรฏne nodig om hoest tegen te gaan en dan kom je uit op 30-50mg codeรฏne + een normale dosis promethazine (25-35mg) om side effects tegen te gaan. Dus dit mixt de farmaceut al zo, niet uitgaande van misbruik uiteraard.

Dat vind ik dan erg jammer, omdat een recreatieve dosis codeรฏne rond de 100-150mg ligt, maar je promethazine dosis automatisch mee omhoog gaat. Promethazine heeft een anticholinerge werking en kan daarom een delirium en andere gevaarlijke effecten teweegbrengen (ik voeg een quote in onderaan). Anticholinerge drugs zijn niet grappig, je hebt vast wel eens van datura gehoord.

Het is dus heel belangrijk niet over de grens te gaan met promethazine. In de verhouding 50mg-30mg zal dit neerkomen op maximaal (dus nooit meer dan) 150mg-90mg. Je zult je op die dosis al erg vaag voelen van de promethazine.

Ideaal zou zijn om die twee los te hebben, zodat je kan spelen met je codeรฏne dosis en gewoon een normale dosis promethazine kunt nemen. Toen ik het tot mijn beschikking had nam ik z'n 150mg codeรฏne met 25mg promethazine.

Probeer je er ook een beetje in te verdiepen. Bijv, waarom stoppen ze er nou eigenlijk promethazine bij? En wat doet het eigenlijk? Op Psychonautwiki staat ook waardevolle informatie over promethazine :)

Een noot: begin zeer laag met opiaten want je gaat anders gegarandeerd ziek worden en veeeel kotsen

"Promethazine is an anticholinergic, and at high doses it may cause delirium and extremely unpleasant if not dangerous experiences."
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nice thx 4 alle info


Geneesmiddel zei:
@yiazmat
Je weet nooit wat dealers knutselen dus je zult deze keer helaas niet onder het testen uitkomen.
Klik om te vergroten...
Geneesmiddel zei:
Dit soort verhoudingen hoor je vaak als je daadwerkelijk de voorgemixte farmaceutische hoestdrank koopt die in sommige landen vrij verkrijgbaar is/was en te misbruiken is.
Klik om te vergroten...
En wat is dan de mg/ml verhouding bij deze farmaceutische hoestdrank?

En no worries ik laat t sws testen maar ben wel benieuwd wat de normale concentratie van die stoffen per ml is dan weet k na het testen ook of k goed spul heb gekregen of gwn troep


Geneesmiddel zei:
Het is dus heel belangrijk niet over de grens te gaan met promethazine. In de verhouding 50mg-30mg zal dit neerkomen op maximaal (dus nooit meer dan) 150mg-90mg. Je zult je op die dosis al erg vaag voelen van de promethazine
Klik om te vergroten...
Goeie, helaas heb k zelf geen losse codeine beschikbaar maar begin dan zelf denk rond de 75/45 en als dat ni goed werkt bijnemen tot max die 150/90๐Ÿ‘๐Ÿ‘
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
yiazmat zei:
En wat is dan de mg/ml verhouding bij deze farmaceutische hoestdrank?
Klik om te vergroten...
Dat is ongeveer wat jij zelf al zei: bijv 50mg codeรฏne: 30mg promethazine en deze doseringen zitten dan bijv in 25mL hoestdrank.

Ik zeg bijv omdat dit ook weer per fabrikant zal verschillen.

1690535647379.png
Zie hier een voorbeeld van farmaceutische 'lean'
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah das nog best weinig dan, maar thx 4 de info ๐Ÿ‘๐Ÿ˜

yiazmat zei:
als je het mixt met bv sprite wat is dan de gebruikelijke verhouding?
Klik om te vergroten...
Dan alleen nog ff benieuwd naar deze ๐Ÿ˜‹
Bedoel hoeveel % hoestdrank en hoeveel % fris word normaal gebruikt?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
yiazmat zei:
Ah das nog best weinig dan, maar thx 4 de info ๐Ÿ‘๐Ÿ˜


Dan alleen nog ff benieuwd naar deze ๐Ÿ˜‹
Bedoel hoeveel % hoestdrank en hoeveel % fris word normaal gebruikt?
Klik om te vergroten...
Dat maakt niets uit, het is alleen om de smaak te maskeren. Denk als je 25:75 doet dat je er al vrij weinig meer van proeft, maar je kunt het natuurlijk ook gwn in een shotje naar binnen gieten.

Of het puur drinken en als duur wijntje sippen ๐Ÿค˜๐Ÿผ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."