#1
Aii, hou zelf ook meestal zon kwartiertje aan, dan doe k dat 👍Naar ik weet maakt dat na een kwartiertje niks meer uit, tenminste, da's m'n ervaring met pep.
Aii, hou zelf ook meestal zon kwartiertje aan, dan doe k dat 👍Naar ik weet maakt dat na een kwartiertje niks meer uit, tenminste, da's m'n ervaring met pep.
Bedoel je met opgenomen gelijk na t snuiven of als de inwerktijd voorbij is?Als het eenmaal opgenomen/ opgelost is, dan kun je gewoon je neus weer snuiten.
Naar ik weet maakt dat na een kwartiertje niks meer uit, tenminste, da's m'n ervaring met pep.Bedoel je met opgenomen gelijk na t snuiven of als de inwerktijd voorbij is?
Vraag me sws al een tijdje af hoe lang je eigk moet w8en met snuiten na het snuiven want na paar lijntjes gaat t meestal wel aardig lopen maar weet ni of je dan ook weer een deel eruit snuit als je gelijk doet?
Als het eenmaal opgenomen/ opgelost is, dan kun je gewoon je neus weer snuiten.Hallooo
Ik heb zojuist 2 forse lijntjes 3-mmc gesnoven nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen, moet ik neusspray/water gebruiken of haalt dat de effecten eerder weg als ik dat gelijk gebruik en is het erg als ik mijn neus steeds ophaal zijn er tips voor hoe ik de effect zolang mogelijk hou of dat er überhaupt opties zijn om de effecten versterken (ik bedoel dan niet door anderen drugs te mixen)

Illegaal tuinieren is wat ik altijd doe als ik gesnoven heb.nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."