Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGesnoven… wat nu?

Gesnoven… wat nu?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraffeNeel zei:
Naar ik weet maakt dat na een kwartiertje niks meer uit, tenminste, da's m'n ervaring met pep.
Klik om te vergroten...
Aii, hou zelf ook meestal zon kwartiertje aan, dan doe k dat 👍
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraffeNeel zei:
Als het eenmaal opgenomen/ opgelost is, dan kun je gewoon je neus weer snuiten.
Klik om te vergroten...
Bedoel je met opgenomen gelijk na t snuiven of als de inwerktijd voorbij is?
Vraag me sws al een tijdje af hoe lang je eigk moet w8en met snuiten na het snuiven want na paar lijntjes gaat t meestal wel aardig lopen maar weet ni of je dan ook weer een deel eruit snuit als je gelijk doet?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
yiazmat zei:
Bedoel je met opgenomen gelijk na t snuiven of als de inwerktijd voorbij is?
Vraag me sws al een tijdje af hoe lang je eigk moet w8en met snuiten na het snuiven want na paar lijntjes gaat t meestal wel aardig lopen maar weet ni of je dan ook weer een deel eruit snuit als je gelijk doet?
Klik om te vergroten...
Naar ik weet maakt dat na een kwartiertje niks meer uit, tenminste, da's m'n ervaring met pep.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Porno kiekn
V
Venq07202021Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallooo

Ik heb zojuist 2 forse lijntjes 3-mmc gesnoven nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen, moet ik neusspray/water gebruiken of haalt dat de effecten eerder weg als ik dat gelijk gebruik en is het erg als ik mijn neus steeds ophaal zijn er tips voor hoe ik de effect zolang mogelijk hou of dat er überhaupt opties zijn om de effecten versterken (ik bedoel dan niet door anderen drugs te mixen)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je langere effecten wilt, dan kun je 3-MMC beter oraal gebruiken. Voor nu kun je niets doen om de effecten te verlengen.

Verder is het inderdaad goed om je neus even door te spoelen een kwartiertje na het snuiven ofzo. Als je echt niets wilt verspillen moet je het doorslikken, maar dat is wel een beetje smerig
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Venq07202021 zei:
Hallooo

Ik heb zojuist 2 forse lijntjes 3-mmc gesnoven nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen, moet ik neusspray/water gebruiken of haalt dat de effecten eerder weg als ik dat gelijk gebruik en is het erg als ik mijn neus steeds ophaal zijn er tips voor hoe ik de effect zolang mogelijk hou of dat er überhaupt opties zijn om de effecten versterken (ik bedoel dan niet door anderen drugs te mixen)
Klik om te vergroten...
Als het eenmaal opgenomen/ opgelost is, dan kun je gewoon je neus weer snuiten.

Wat ik zelf altijd doe nadat ik een lijntje pep heb gesnoven, dat is een rondje op m'n eenwieler door de tuin. Wel kleed ik dan altijd even om naar m'n flapschoenen, wijde broek en trui met mooie bloemen en schmink ik snel nog m'n ogen. ... Maar goed, da's wel wat omslachtig ja.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet NU je neus snuiten :cheerpompom:
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Venq07202021 zei:
nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen
Klik om te vergroten...
Illegaal tuinieren is wat ik altijd doe als ik gesnoven heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."