Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met Ayahuasca? Zeer benieuwd :)

Ervaringen met Ayahuasca? Zeer benieuwd :)

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WimpiiieeejjjLid
01-01-2024, 00:00
Ga binnenkort aan een ceremonie beginnen met mijn zus die het dan al voor de tweede keer gaat doen, Er komt wel een heel dieetlijstje aan te pas, Maar verder ga ik het beleven voor mijn eerste keer
C
CasrusLid
dupont zei:
Oh haha klinkt lekker 😄

Fruit op psychedelics, yum.
Klik om te vergroten...
Zelfgemaakt met de hele groep.
W
WimpiiieeejjjLid
ayahuascacentre.com

Ayahuasca dieet; wat mag je wel en niet eten voor een ceremonie? Hoe bereid je jezelf voor?

Wil je weten wat de beste voorbereiding en Ayahuasca dieet is voor een ceremonie? Hier vind je een duidelijk schema en uitleg.
ayahuascacentre.com ayahuascacentre.com
d
dereisnietdebestemmingLid
Ik ken enkele mensen die een drugsprobleem hadden en dit genezen hebben dankzij Ayahuasca.

Ik zelf heb het nog nooit gebruikt, maar ik heb me er wel enorm in verdiept en ik vind dit persoonlijk één van de meest interessante drugs.

alvast bedankt voor de mensen die het willen delen ❤️
C
CasrusLid
Heb één workshop gedaan met twee ayahuasca trips. En hoewel het zeker het geld waard was als ervaring, was ik niet verslaafd.

Ik wilde weten waarom ik deed wat ik deed.

Maar ik ervoer dat ik de Dood was en mijn overleden Oma vroeg of ik haar vader was (heeft ze ook bij leven inderdaad gevraagd aan mij toen ze dement was). Ik (de Dood) had haar in mijn trip gezegd dat het goed was en ze verder kon.

Had ook een visioen van een zwevende geheimzinnig lachende Shiva in een soort harnas (helm en kuras) uit de bronstijd en op één of andere manier wist hij over te brengen dat ik er destijds over moest zwijgen. Heb ik bij de kringgesprekken ook gedaan.

Heb bij het tweede kringgesprek uitgeweid over mijn leven. Merkte dat de Shamaan mijn homoseksualiteit niks vond en ook mijn kerkbezoek niet. Wel weer een beetje teveel verteld over andere gerelateerde dingen.
C
CasrusLid
Wimpiiieeejjj zei:
Er komt wel een heel dieetlijstje aan te pas, Maar verder ga ik het beleven voor mijn eerste keer
Klik om te vergroten...
Houd jullie eraan.

Hoe zit het met eten rond de ceremonie?
_
_shikantazaLid
Casrus zei:
Houd jullie eraan.

Hoe zit het met eten rond de ceremonie?
Klik om te vergroten...
Tyraminearm ivm het MAOI component van het brouwsel.

Klik op "lees meer" hier: https://www.radboudumc.nl/afdelinge...dings-en-dieetadviezen/tyramine-beperkt-dieet

Of bedoelde je dat niet? :)
C
CasrusLid
dupont zei:
Tyraminearm ivm het MAOI component van het brouwsel.

Klik op "lees meer" hier: https://www.radboudumc.nl/afdelinge...dings-en-dieetadviezen/tyramine-beperkt-dieet

Of bedoelde je dat niet? :)
Klik om te vergroten...
Dat van ons was veel strenger, maar ik bedoelde meer de fruitsalade die we er na workshop 1 en na workshop 2 er omheen aten.
_
_shikantazaLid
Casrus zei:
Dat van ons was veel strenger, maar ik bedoelde meer de fruitsalade die we er na workshop 1 en na workshop 2 er omheen aten.
Klik om te vergroten...
Oh haha klinkt lekker 😄

Fruit op psychedelics, yum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."