#1
Iemand toevallig nu online nu die verstand heeft van 2CB bijwerkingen of uberhaupt de bodyload ervan....
Ik lees nergens iets over extreem strak gespannen nek of kaak aan 1 kant.
Is dit gewoon de intense bodyload???
Of een bijwerking waar ik gewoon doorheen moet zitten? Of moet ik toch echt wat doen nu.
Heb nu rond 22:00 2 pilletjes op. Ging er vanuit dat dat 10mg is per pil. Zou ook iets meer kunnen zijn.
Ik lees nergens iets over extreem strak gespannen nek of kaak aan 1 kant.
Is dit gewoon de intense bodyload???
Of een bijwerking waar ik gewoon doorheen moet zitten? Of moet ik toch echt wat doen nu.
Heb nu rond 22:00 2 pilletjes op. Ging er vanuit dat dat 10mg is per pil. Zou ook iets meer kunnen zijn.